Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online

Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Aktualności (884)
- Kalendarz (1676)
-
Artykuł
Polska trzecim eksporterem bombek w Europie
Wartość eksportu bombek świątecznych z Polski w 2023 roku wyniosła 68,2 mln euro
ArtykułPolska w europejskiej czołówce eksporterów choinek
W 2023 r. Polska wyeksportowała roku ponad milion żywych choinek
ArtykułPolska na BIG 5 2024 w Dubaju
Na stoisku narodowym PARP wspierała promocję ponad 40 polskich przedsiębiorstw
ArtykułPolskie i europejskie mikrofirmy
Wyzwania, potencjał i kierunki rozwoju krajowych mikroprzedsiębiorstw
ArtykułNowa Komisja Europejska na lata 2024-2029
Priorytety nowej KE to bezpieczna i konkurencyjna Unia Europejska
-
Artykuł
Rekrutacja na misję gospodarczą do Luksemburga – branża winiarska
Zapraszamy producentów win z województwa łódzkiego do udziału w misji gospodarczej do Luksemburga, k…
ArtykułRekrutacja na Targi Mody Fashionweare B2B
Reprezentujesz przedsiębiorcę z sektora MŚP z Województwa Łódzkiego z branży modowej? Koniecznie weź…
ArtykułMaroko – perspektywiczny rynek dla polskich firm
Targi rolno-spożywcze SIAM w Meknès to największa w Afryce impreza branży rolno-spożywczej, która wr…
ArtykułZarejestruj firmę w Egipskim Urzędzie Podatkowym
Jeśli Twoja firma świadczy usługi na rzecz osób fizycznych (nie firm) w Egipcie, do 22 czerwca 2023 …
RaportNowe oblicze globalnego handlu
Polski Instytut Ekonomiczny w ostatnich dniach kwietnia opublikował raport „Nowe oblicze globalnego …
-
Wydarzenie
Finanse dla Innowacji-Innowacje w Finansach dla MMŚP
Finansowanie i obsługa mikro, małej i średniej przedsiębiorczości szansą na rozwój zagranicznej eksp…
WydarzenieGamescom 2024 w Kolonii
PARP, w ramach realizacji programu promocji sektora kreatywnego, podczas targów Gamescom w Kolonii o…
WydarzenieBiznes holenderski i flamandzki w Polsce
Okazja do nawiązania nowych kontaktów biznesowych.
WydarzeniePAIH Forum Biznesu 2024
PAIH Forum Biznesu to wydarzenie organizowane dla sektora MŚP i jego partnerów – przedstawicieli reg…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.