Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online

Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Aktualności (976)
- Wiedza (512)
- Kalendarz (1797)
- Centrum Wsparcia (351)
-
Wydarzenie
Eksport na rynki perspektywiczne i nietradycyjne
PAIH zaprasza na spotkanie pt. „Eksport na rynki perspektywiczne i nietradycyjne”
ArtykułUmowa UE–Mercosur – szansa dla Polski i Unii z innej perspektywy
Nowe otwarcie na dwóch kontynentach
ArtykułCzy Brazylia jest interesującym rynkiem dla polskich przedsiębiorców?
Seminarium, przygotowane przez PPCC, pokazało, że Brazylia jest szansą dla polskich eksporterów
ArtykułChiński rynek produktów dziecięcych – szanse dla polskich eksporterów
Kanały sprzedaży – siła online i rola offline
-
Artykuł
GUS: Obroty towarowe handlu zagranicznego w styczniu-czerwcu 2025
Ujemne saldo ukształtowało się na poziomie 10,0 mld PLN
ArtykułPolska liderem wzrostu produkcji lodów w UE – eksport rośnie
Polska na 5. miejscu wśród krajów Unii Europejskiej
ArtykułTrzy miesiące Pawilonu Polski na Expo 2025 Osaka, Kansai
Od dnia otwarcia Pawilon Polski odwiedziło już ponad 500 tys. osób
ArtykułHandel zagraniczny w sektorze rolno-spożywczym utrzymuje dobrą passę
W okresie styczeń-maj 2025 r. wartość eksportu osiągnęła 23,5 mld EUR
ArtykułPartnerstwo i potencjał: wnioski po wizycie mediów z Indonezji
Członkowie indonezyjskiej delegacji dostrzegli ogromny potencjał do rozwoju współpracy
-
Artykuł
Hydroenergetyka Gruzji – niewykorzystany zasób Kaukazu
Aż 80 proc. energii elektrycznej produkowanej w kraju pochodzi z elektrowni wodnych
ArtykułKultura biznesu w Austrii
Austriacka kultura biznesu to unikalne połączenie formalizmu, precyzji i dbałości
ArtykułPsychologia handlu – jak przełamać lęk przed podnoszeniem cen
Jak budować strategię cenową, która wzmacnia relacje handlowe i pewność siebie w eksporcie
ArtykułPorozumienie Inwestycyjne: zabezpiecz skutki podatkowe swojej inwestycji
Od 2025 r. minimalna wartość inwestycji objętej została obniżona do 50 mln zł
ArtykułPolski sektor chemiczny – eksport napędza rozwój
Polski sektor chemiczny rośnie dzięki eksportowi kosmetyków i chemii gospodarczej
-
Wydarzenie
Dzień Agenta Handlowego 2025
PAIH zaprasza do skorzystania z reprezentacji PAIH na Dniu Agenta Handlowego
WydarzenieMiędzynarodowa Konferencja branży drzewnej i meblarskiej w Borowcu
PAIH organizuje w ramach Konferencji branży drzewnej i meblarskiej stoisko promocyjno-informacyjne
WydarzenieStoisko PAIH na targach CBME Türkiye 2025
PAIH zaprasza polskie firmy z branży artykułów dziecięcych do udziału w targach CBME Türkiye
WydarzeniePolsko-Ugandyjskie Forum Biznesu i Konferencja Sektora Wydobywczego 2025
PAIH zaprasza do udziału w Polsko-Ugandyjskiej Konferencji Sektora Górniczego
-
Instytucja
Polska Izba Przemysłu Targowego (PIPT)
Polska Izba Przemysłu Targowego nieustannie promuje targi jako jeden z najważniejszych instrumentów …
InstytucjaZwiązek Ogólnopolski Projektantów i Inżynierów (ZOPI)
ZOPI wspiera nawiązywanie kontaktów z zagranicznymi partnerami
InstytucjaUnia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (UPEMI)
Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (UPEMI) jest wiodąca, polską organizacją branżową …
InstytucjaFundacja Przedsiębiorczości Kobiet
Misją Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet jest propagowanie idei przedsiębiorczości wśród kobiet i ws…
Oferta wsparciaKonsultacje, kojarzenie partnerów do konsorcjum międzynarodowego i partners…
Oferta Branżowych Punktów Kontaktowych odpowiada na potrzeby polskich firm, otoczenia biznesu i inst…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.