Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online

Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Aktualności (985)
- Wiedza (529)
- Kalendarz (1805)
- Centrum Wsparcia (350)
-
Artykuł
Czy rynki Ameryki Łacińskiej są do siebie podobne?
Traktowanie tych państw jako monolit ma szereg negatywnych konsekwencji
ArtykułPolska umacnia pozycję lidera w produkcji dyni w Unii Europejskiej
Eksport dyni ma duży potencjał rozwoju
ArtykułDziennikarze kolejowi z Brazylii zauroczeni wizytą w Polsce
Delegacja odwiedziła siedziby przedsiębiorstw i instytucji związanych z przemysłem kolejowym
-
Wideo
Polskie rozwiązania dual-use: kreatywne, wizjonerskie, strategiczne
Polacy udowadniają, że hasło „Polak potrafi” to nie tylko slogan – obejrzyj wideo
ArtykułGUS: Obroty towarowe handlu zagranicznego w styczniu-lipcu 2025
Ujemne saldo ukształtowało się na poziomie 14,5 mld PLN
WideoPolskie kosmetyki – produkty z duszą
Producenci łączą zasoby natury z nowoczesnymi technologiami – obejrzyj wideo
ArtykułZagraniczni dziennikarze zgłębiali wiedzę o polskim przemyśle jachtowym
Polscy producenci łączą tradycję i doświadczenie z nowoczesnym podejściem do budowy łodzi
WideoPolski przemysł szynowy na właściwym torze
Polska kolej to więcej niż transport – obejrzyj wideo
-
Artykuł
Argentyna po reformach: gospodarka, handel i perspektywiczne sektory
Rynek argentyński stwarza coraz więcej możliwości współpracy handlowej i inwestycyjnej
ArtykułKultura biznesu w Portugalii
Portugalia jest krajem o bogatej historii, różnorodnej kulturze i unikalnych tradycjach
ArtykułIndie stają się nową alternatywą dla inwestycji w Azji
Jeden z największych beneficjentów geopolitycznych zmian
ArtykułPolska na europejskiej mapie zielonego eksportu
Dynamika wzrostu należy do jednych z najwyższych w Europie
ArtykułKultura biznesu we Włoszech
Włoska kultura biznesowa łączy w sobie tradycyjne podejście z nowoczesnymi standardami
-
Wydarzenie
Polskie stoisko narodowe na targach METSTRADE 2025
PAIH zaprasza przedsiębiorców do współtworzenia polskiego stoiska narodowego podczas targów METSTRAD…
WydarzenieForum Polska−Hiszpania w Bilbao
PAIH, Ambasada RP, Ministerstwo Rozwoju i Technologii oraz agencja Basque Trade & Investment zaprasz…
WydarzenieMisja gospodarcza na Cypr oraz udział w Forum POLCYBER 2025
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) zaprasza do udziału w misji gospodarczej na Cypr.
WydarzenieForum Gospodarcze Polska-Argentyna
PAIH zaprasza polskich przedsiębiorców do udziału w Forum Gospodarczym Polska-Argentyna
WydarzeniePAIH-KOIMA Business Forum 2025
Polska Agencja Inwestycji i Handlu wspólnie z Korea Importers Association (KOIMA) zaprasza do udział…
-
InstytucjaKarkonoska Agencja Rozwoju Regionalnego (KARR)
KARR S.A. to miejsce pierwszego kontaktu dla przedsiębiorców zagranicznych zainteresowanych inwestow…
InstytucjaDolnośląska Agencja Współpracy Gospodarczej
Dział Obsługi Inwestora i Eksportera spółki DAWG ma za zadanie wzrost poziomu umiędzynarodowienia do…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.
