Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online

Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Aktualności (858)
- Kalendarz (1626)
-
Wydarzenie
6. Brytyjsko-Polskie Forum Technologiczne
Edycja 2024 skierowana jest do dyrektorów CIO i CTO z Polski oraz UK i skupi się na rozwoju współpra…
Artykuł5 problemów, które wpływają na powodzenie działań restrukturyzacyjnych
Kilka najważniejszych czynników decydujących o jej negatywnym rezultacie
ArtykułEksport usług z UE: przewaga dużych firm
W 2022 r. eksport usług z UE był zdominowany przez przedsiębiorstwa zatrudniające ponad 250 osób
ArtykułEuropejska motoryzacja w cieniu azjatyckiej dominacji
Azjatyckie fabryki wyprodukowały 26,1 mln samochodów, co stanowi aż 32 proc. globalnej produkcji
WydarzenieWebinar „Poland – a prime destination for your investment”
Ekspercka dyskusja na temat rentowności i przyszłych perspektyw inwestowania w Polsce
-
Artykuł
Handel samochodami elektrycznymi stale rośnie
Samochody elektryczne stanowią ważny element transformacji energetycznej. Zyskują na popularności, a…
ArtykułWystartowała 6. edycja konkursu Ekspozycja Roku 2022/2023
Konkurs Ekspozycja Roku został zainicjowany przez Polską Izbę Przemysłu Targowego w 2015 roku, a jeg…
ArtykułRaport "Sektor budowlany na Węgrzech"
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z raportem „Sektor budowlany na Węgrzech”, przygotowanym prz…
ArtykułRaport "Sektor e-commerce na Węgrzech"
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z raportem „Sektor e-commerce na Węgrzech”, opracowanym prze…
ArtykułMożliwości inwestycyjne w Polsce – seminarium w Szanghaju
24 listopada 2022 r. w Konsulacie Generalnym RP w Chengdu odbyło się seminarium „Możliwości inwestyc…
-
Wydarzenie
Poznań Game Arena 2024
Największe targi rozrywki i multimediów w Europie Środkowo-Wschodniej, organizowane zarówno dla bran…
WydarzenieCeBioForum 2024
CeBioForum to wydarzenie z ponad 20-letnią historią organizowane przez BioForum, którego celem jest …
WydarzenieSpotkanie networkingowe „Milano meets Polish Design”
Polska Agencja Inwestycji i Handlu wraz z Konsulatem RP w Mediolanie i włoskimi partnerami zapraszaj…
WydarzenieRynek sprzętu i produktów medycznych w Brazylii
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza na webinar „Rynek sprzętu i produktów medycznych w Brazy…
WydarzenieStoisko PAIH na targach Lapsimessut 2024
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do współtworzenia stoiska promocyjnego na targach Lapsim…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.