Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online

Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Aktualności (891)
- Kalendarz (1697)
-
Artykuł
Raport: Świąteczny portfel Polaków 2024
Statystyczny Polak zamierza wydać na święta 1576 PLN, czyli o 7,7 proc. więcej niż w 2023 r.
RaportPFR: Innowacyjność Polski – grudzień 2024 r.
Eksport zaawansowanych technologii rośnie od 12 lat, a w 2023 roku osiągnął wartość 33,8 mld euro
WydarzeniePolskie Stoisko Narodowe na Mobile World Congress 2025
MWC to jedno z największych na świecie wydarzeń poświęconych branży telekomunikacyjnej
ArtykułGUS: Obroty handlu zagranicznego (styczeń-październik 2024)
Dodatnie saldo ukształtowało się na poziomie 10,1 mld PLN
WydarzeniePolskie stoisko na Intersolar Europe w Monachium
Stoisko PARP na Intersolar Europe 2025 – kluczowej wystawie dla branży solarnej. W tym roku na targa…
-
Artykuł
Poszukiwani producenci opatrunków chirurgicznych
Węgierska firma z ponad 30-letnim doświadczeniem w dystrybucji urządzeń medycznych i wyrobów medyczn…
ArtykułW 2022 r. zwiększył się eksport okien i drzwi z Polski
Centrum Analiz Branżowych (CAB) poinformowało, że eksport okien i drzwi z Polski zwiększył się w 202…
ArtykułKierunki Rozwoju Ekspansji Zagranicznej – konsultacje publiczne
Ministerstwo Rozwoju i Technologii zaprasza jednostki samorządu terytorialnego, partnerów społecznyc…
ArtykułKompendium Handlu Zagranicznego Polski – marzec 2023 r.
Zapraszamy do zapoznania się z wydanym przez Biuro Analiz PFR raportem „Kompendium Handlu Zagraniczn…
ArtykułUzbekistan: zerowe stawki celne w imporcie
23 marca 2023 r. przyjęty został Dekret Prezydenta Uzbekistanu wprowadzający do 1 stycznia 2024 r. (…
-
Wydarzenie
Polsko-Francuskie Forum Inwestycyjne 2024
Forum jest dedykowane inwestycjom polskich firm we Francji
WydarzenieEkspansja na rynki bałkańskie
Wraz ze wzrostem PKB takich krajów jak Rumunia i Bułgaria , rozwój branży e-commerce ma tam ogromny…
WydarzenieIII Kongres Ekspansywnych Eksporterów ( III KEE )
Kongres Ekspansywnych Eksporterów to wydarzenie łączące sektor usług i instytucji publicznych dla e…
WydarzenieII Polsko-Niemieckie Forum Gospodarcze
Forum będzie okazją do wymiany poglądów oraz nawiązania relacji pomiędzy przedstawicielami polskiego…
WydarzenieStartupy: jak pitchować, aby pozyskać inwestora i zapewnić rozwój biznesu
Startupy i scaleupy technologiczne w Norwegii tworzą najwięcej nowych miejsc pracy. Jest to prężnie …
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.