E-fakturowanie dla MŚP – nadchodzące zmiany w Polsce, Niemczech i Belgii
11.08.2025
Online
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) zaprasza na webinarium pn. „E-fakturowanie dla MŚP – nadchodzące zmiany w Polsce, Niemczech i Belgii”. Wydarzenie odbędzie się 9 września 2025 r.
W Belgii i Niemczech wprowadzenie obowiązkowego e-fakturowania nabiera tempa, a firmy coraz częściej poszukują rozwiązań zgodnych z unijnymi standardami interoperacyjności. Polska dołącza do grona krajów wdrażających podobne regulacje, co wymaga od przedsiębiorców eksportujących dostosowania procesów fakturowania do nowych przepisów oraz korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF) – platformy umożliwiającej wystawianie, odbieranie i przechowywanie e-faktur.
Podczas webinarium uczestnicy dowiedzą się:
- jakie zmiany w e-fakturowaniu czekają polskie firmy współpracujące z partnerami z Belgii i Niemiec,
- jakie są kluczowe różnice między polskim KSeF a rozwiązaniami e-fakturowania wdrażanymi w Niemczech i Belgii,
- jakie obowiązki spoczywają na polskich przedsiębiorcach w związku z eksportem towarów i usług na te rynki oraz czego będą oczekiwać zagraniczni kontrahenci,
- jakie są praktyczne wyzwania i rekomendacje związane z przygotowaniami do nowych regulacji.
Webinarium będzie prowadzone w języku angielskim (z tłumaczeniem na język polski).
Informacje o innych wydarzeniach z udziałem PAIH znajdziesz na stronie Agencji
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH)
- Tel.: +48 22 334 99 10
- E-mail: paih24@paih.gov.pl
- Wszystko
-
Artykuł
Czy eksport się opłaca – Jak zadbać o opłacalność?
Opłacalność eksportu to wypadkowa naszych kosztów i ceny, jaką realnie możemy uzyskać na rynku zagra…
ArtykułPoznaj swoje możliwości logistyczne – ryzyka i koszty
Zarówno w eksporcie tradycyjnym i e-commerce będziemy musieli ponieść koszty związane z transportem …
ArtykułProces i kanały sprzedaży – jak będziemy sprzedawać?
W tej sekcji pomożemy Tobie w przygotowaniu konkretnych założeń operacyjnych Twojej strategii ekspor…
ArtykułJak dotrzeć do klientów międzynarodowych?
Pierwszych klientów zagranicznych możemy zdobyć na różne sposoby. Na początku uruchommy nasze sieci …
ArtykułZadowolenie klienta – Poznaj swojego odbiorcę
Zdecydowana część polskiego eksportu kierowana jest na dojrzałe rynki Unii Europejskiej i Wielkiej B…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.