E-COMMERCE ZA GRANICĄ – jak legalnie i skutecznie wejść na nowe rynki?
16.06.2025
Online
Wielkopolski Fundusz Rozwoju (WFR) wraz z Wielkopolską Izbą Przemysłowo-Handlową i ecommerce.legal zaprasza do udziału w webinarze pt. „E-COMMERCE ZA GRANICĄ – jak legalnie i skutecznie wejść na nowe rynki?”. Wydarzenie odbędzie się 25 czerwca br.
Miniony rok był kolejnym przełomowym dla europejskiego handlu internetowego. Według najnowszego raportu Cross-Border Commerce Europe, wartość sprzedaży transgranicznej w Europie w e-commerce osiągnęła rekordowe 275,6 miliarda euro, czyli aż 16% więcej niż rok wcześniej. Co jeszcze bardziej imponujące, jedna trzecia całego rynku e-commerce w Europie pochodzi właśnie z zakupów realizowanych w zagranicznych sklepach internetowych. To jasny sygnał, że sprzedaż międzynarodowa przestaje być dodatkiem – staje się strategicznym kierunkiem ekspansji dla firm.
Chcesz dołączyć do tego trendu i wejść na nowe rynki świadomie, zgodnie z przepisami i z sukcesem? Weź udział w praktycznym webinarze, który krok po kroku pokaże Ci, jak skutecznie przygotować się do ekspansji zagranicznej w sieci.
W programie m.in.:
- Wymogi prawne dla sklepów internetowych sprzedających za granicę
- Obowiązki informacyjne wobec konsumentów i zasady reklamacji
- Przetwarzanie danych osobowych w sprzedaży transgranicznej (RODO i transfer danych)
- Podatki, VAT OSS i cła. Co musisz wiedzieć?
- Legalny marketing – zgody, Omnibus i komunikacja z klientem
- Logistyka i współpraca z partnerami lokalnymi
- Case study i sesja Q&A
Wielkopolski Fundusz Rozwoju (WFR)
- Tel.: 61 671 72 13
- E-mail: kontakt@wfr.org.pl
- Wszystko
- Aktualności (984)
- Wiedza (524)
- Kalendarz (1800)
- Centrum Wsparcia (350)
-
Artykuł
Kultura biznesu na Tajwanie
Tradycja i subtelność komunikacji odgrywają kluczową rolę w budowaniu relacji na Tajwanie
ArtykułDzielą nas kilometry, łączą podobne wyzwania
Polscy i marokańscy eksperci o zielonej transformacji i bezpieczeństwie energetycznym
ArtykułPolska w czołówce Europejskiego Indeksu Odporności Cyfrowej (EDRIX)
Strategiczne pozycje państw w wymiarze cyfrowym
WydarzenieRynek austriacki – szanse dla przedsiębiorców z województwa śląskiego
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza na webinarium „Rynek austriacki – szanse dla przedsiębio…
ArtykułAzjatycka rewolucja beauty
Polscy producenci mają realną szansę na zbudowanie mocnej pozycji na wybranych rynkach
-
Artykuł
Polska umacnia pozycję lidera w produkcji dyni w Unii Europejskiej
Eksport dyni ma duży potencjał rozwoju
ArtykułDziennikarze kolejowi z Brazylii zauroczeni wizytą w Polsce
Delegacja odwiedziła siedziby przedsiębiorstw i instytucji związanych z przemysłem kolejowym
ArtykułPolski eksport zniczy – silna pozycja w obliczu nowych trendów
Stabilny popyt i rosnąca konkurencja
-
Artykuł
Kultura biznesu w Singapurze
Singapur to państwo-miasto, w którym spotykają się wpływy chińskie, malajskie, indyjskie i zachodnie
ArtykułCzy rynki Ameryki Łacińskiej są do siebie podobne?
Traktowanie tych państw jako monolit ma szereg negatywnych konsekwencji
ArtykułKultura biznesu na Filipinach
Filipiny to kraj o niezwykle barwnej historii i fascynującej mieszance wpływów kulturowych
ArtykułLogistyka, transport i procedury celne w eksporcie do Kanady, część 3/3
Kanadyjski system celny jest przejrzysty, ale bardzo skrupulatny
-
Wydarzenie
Serbia – okno na Bałkany
PAIH zaprasza na webinarium pt. „Serbia – okno na Bałkany”. Wydarzenie odbędzie się 30 października …
WydarzeniePolskie Mosty Technologiczne – co musisz wiedzieć, żeby otrzymać grant?
PAIH zaprasza przedsiębiorców na webinarium pn. „Polskie Mosty Technologiczne – co musisz wiedzieć, …
WydarzenieKonferencja FinTech Maroko-Polska
Ambasada Rzeczypospolitej Polskiej w Rabacie oraz Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) zaprasza…
WydarzenieE-eksport. Wielkie możliwości dla małych firm
PAIH wraz z KIG, Izbą Przemysłowo-Handlową w Białymstoku i Amazon zaprasza na szkolenie pt. „E-ekspo…
WydarzenieMisja gospodarcza do Angoli
PAIH zaprasza polskie firmy z branży wydobywczej do udziału w misji gospodarczej do Angoli
-
Instytucja
Polska Organizacja Turystyczna (POT)
Polska Organizacja Turystyczna (POT) jest państwową osobą prawną utworzoną w celu wzmocnienia promoc…
InstytucjaUrząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego
Centrum Obsługi Inwestorów i Eksporterów przy Urzędzie Marszałkowskim Województwa Warmińsko-Mazurski…
InstytucjaUrząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
Wsparcie dla eksporterów i inwestorów realizowane jest przez Oddział ds. Promocji Gospodarczej Regio…
InstytucjaŁódzkie dla Biznesu
„Łódzkie dla Biznesu” to kompleksowy system wsparcia gospodarki w województwie łódzkim, w ramach kt…
InstytucjaUrząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
Lubuskie przedsiębiorstwa rozpoczynające działalność eksportową oraz działające już na rynkach zagra…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.