Polska Agencja Kosmiczna (POLSA)
Kontakt:

Polska Agencja Kosmiczna (POLSA) wspiera przedsiębiorców sektora kosmicznego w zakresie reprezentacji interesów polskich podmiotów na arenie międzynarodowej, identyfikowania nowych szans i negocjowania ich udziału w dużych międzynarodowych projektach naukowo-technologicznych. Pomaga także w poszukiwaniu partnerów biznesowych na rynkach zagranicznych. Organizuje spotkania między polskimi i zagranicznymi podmiotami przemysłowymi w ramach konferencji, warsztatów, targów, misji gospodarczych. POLSA wspiera także polski sektor kosmiczny poprzez jego promocję w mediach społecznościowych, na stronie internetowej oraz w kontaktach z mediami polskimi i zagranicznymi.
Jak wspiera eksporterów?
Polska Agencja Kosmiczna wspiera eksporterów, reprezentując interesy polskich firm na arenie międzynarodowej i ułatwiając im dostęp do globalnych rynków. Oferuje doradztwo w zakresie udziału w programach międzynarodowych, takich jak Horyzont Europa, EUSPA czy Europejska Agencja Kosmiczna, oraz pomaga w identyfikacji szans na zaangażowanie w prestiżowe projekty, m.in. z JPL/NASA.
Działa aktywnie na rzecz zdobywania kontraktów w europejskich łańcuchach dostaw oraz wspiera firmy w nawiązywaniu kontaktów z zagranicznymi partnerami. Organizuje spotkania, misje gospodarcze, targi i warsztaty, a także koordynuje wizyty przedstawicieli ESA w polskich przedsiębiorstwach. Dodatkowo prowadzi działania promocyjne, aktualizując bazy podmiotów, komunikując sukcesy sektora w mediach społecznościowych i budując relacje z międzynarodowymi mediami.
Spis treściTable of contents
- Wszystko
- Aktualności (839)
- Wiedza (406)
- Kalendarz (1538)
- Centrum Wsparcia (347)
-
Artykuł
Bariery regulacyjne a konkurencyjność polskich firm
Globalne wyzwania determinują wprowadzenie reform wspierających konkurencyjność polskich firm
WydarzenieJak poprawnie wypełnić i złożyć wniosek o usługę doradczą
Webinarium TARR S.A. dla MŚP z kujawsko-pomorskiego zainteresowanych ekspansją zagraniczną i interna…
-
Artykuł
Polski eksport w marcu 2024 wg szacunków Krajowej Izby Gospodarczej
Eksport wzrósł w porównaniu z lutym 2024 i spadł w porównaniu z marcem 2023 roku
ArtykułMiędzynarodowe Forum Biznesowe w Timiszoarze
Polska delegacja była jedną z sześciu oficjalnych delegacji zagranicznych
-
Artykuł
Sektor kosmetyczny w Brazylii
Brazylia to czwarty największy na świecie, zaraz po Stanach Zjednoczonych, Chinach i Japonii, rynek …
ArtykułSztuka negocjacji: kraje arabskie
Negocjacje w krajach arabskich nie będą skuteczne, jeśli nie uwzględnimy protokołu i kultury bizneso…
-
Wydarzenie
Slavic B2Beauty 2025
Targi stanowią wyjątkową okazję do nawiązywania współpracy biznesowej, a ich głównym celem jest zawi…
WydarzeniePomorskie stoisko podczas WindEUROPE 2025
Pomorscy przedsiębiorcy zaprezentują swoją ofertę na wspólnym stoisku regionalnym
-
Instytucja
Związek Polskie Mięso
Związek Polskie Mięso promuje w Polsce i za granicą polskie przedsiębiorstwa produkujące mięso oraz …
InstytucjaOgólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli (OIGPM)
Zadaniem OIGPM jest pomoc w organizacji środków dla podmiotów stowarzyszonych na ekspansję gospodarc…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.