Polska Agencja Kosmiczna (POLSA)
Kontakt:
Polska Agencja Kosmiczna (POLSA) wspiera przedsiębiorców sektora kosmicznego w zakresie reprezentacji interesów polskich podmiotów na arenie międzynarodowej, identyfikowania nowych szans i negocjowania ich udziału w dużych międzynarodowych projektach naukowo-technologicznych. Pomaga także w poszukiwaniu partnerów biznesowych na rynkach zagranicznych. Organizuje spotkania między polskimi i zagranicznymi podmiotami przemysłowymi w ramach konferencji, warsztatów, targów, misji gospodarczych. POLSA wspiera także polski sektor kosmiczny poprzez jego promocję w mediach społecznościowych, na stronie internetowej oraz w kontaktach z mediami polskimi i zagranicznymi.
Jak wspiera eksporterów?
Polska Agencja Kosmiczna wspiera eksporterów, reprezentując interesy polskich firm na arenie międzynarodowej i ułatwiając im dostęp do globalnych rynków. Oferuje doradztwo w zakresie udziału w programach międzynarodowych, takich jak Horyzont Europa, EUSPA czy Europejska Agencja Kosmiczna, oraz pomaga w identyfikacji szans na zaangażowanie w prestiżowe projekty, m.in. z JPL/NASA.
Działa aktywnie na rzecz zdobywania kontraktów w europejskich łańcuchach dostaw oraz wspiera firmy w nawiązywaniu kontaktów z zagranicznymi partnerami. Organizuje spotkania, misje gospodarcze, targi i warsztaty, a także koordynuje wizyty przedstawicieli ESA w polskich przedsiębiorstwach. Dodatkowo prowadzi działania promocyjne, aktualizując bazy podmiotów, komunikując sukcesy sektora w mediach społecznościowych i budując relacje z międzynarodowymi mediami.
Spis treściTable of contents
- Wszystko
- Aktualności (993)
- Wiedza (531)
- Kalendarz (1809)
- Centrum Wsparcia (349)
-
ArtykułPolskie technologie dual-use na targach DSEI 2025 w Londynie
Polscy producenci wprowadzają na rynek dopasowane do potrzeb rozwiązania
WydarzenieSpotkanie „O biznesie przy kawie” w Gryficach
PAIH zaprasza przedsiębiorców z województwa zachodniopomorskiego na spotkanie pt. „O biznesie przy k…
-
ArtykułPolska na targach electronica 2024 w Monachium – podsumowanie
Tegoroczna edycja zgromadziła blisko 3,5 tys. wystawców i ponad 80 tys. odwiedzających
ArtykułWzmacniamy relacje polsko-francuskie
II Polsko-Francuskie Forum Gospodarcze zgromadziło przedstawicieli świata polityki i biznesu
-
ArtykułPolski rynek e-commerce w latach 2024-2028
Do 2028 roku m-commerce może przejąć ponad 50 proc. wartości sprzedaży e-commerce w Polsce
ArtykułGujana – kraj rosnących możliwości
Szacuje się, że w ciągu 4 lat PKB per capita Gujany osiągnie poziom porównywalny z PKB w Niemczech
-
WydarzenieLubuska Akademia Przedsiębiorczości
Bezpłatne wydarzenie, dedykowane dla lubuskich mikro, małych i średnich przedsiębiorców odbędzie się…
WydarzenieSeminarium szkoleniowe Access2Markets – ROSA
Access2Markets ma ułatwiać przedsiębiorstwom dostęp do najważniejszych informacji niezbędnych w hand…
-
InstytucjaPolska Izba Gospodarcza Transportu Samochodowego i Spedycji (PIGTSiS)
Polska Izba Gospodarcza Transportu Samochodowego i Spedycji, powstała 9 marca 1994 roku, jest organi…
InstytucjaPolska Izba Gospodarcza Elektrotechniki (PIGE)
Polska Izba Gospodarcza Elektrotechniki należy do najważniejszych gałęzi polskiej gospodarki, reprez…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.