Polska Agencja Kosmiczna (POLSA)
Kontakt:
Polska Agencja Kosmiczna (POLSA) wspiera przedsiębiorców sektora kosmicznego w zakresie reprezentacji interesów polskich podmiotów na arenie międzynarodowej, identyfikowania nowych szans i negocjowania ich udziału w dużych międzynarodowych projektach naukowo-technologicznych. Pomaga także w poszukiwaniu partnerów biznesowych na rynkach zagranicznych. Organizuje spotkania między polskimi i zagranicznymi podmiotami przemysłowymi w ramach konferencji, warsztatów, targów, misji gospodarczych. POLSA wspiera także polski sektor kosmiczny poprzez jego promocję w mediach społecznościowych, na stronie internetowej oraz w kontaktach z mediami polskimi i zagranicznymi.
Jak wspiera eksporterów?
Polska Agencja Kosmiczna wspiera eksporterów, reprezentując interesy polskich firm na arenie międzynarodowej i ułatwiając im dostęp do globalnych rynków. Oferuje doradztwo w zakresie udziału w programach międzynarodowych, takich jak Horyzont Europa, EUSPA czy Europejska Agencja Kosmiczna, oraz pomaga w identyfikacji szans na zaangażowanie w prestiżowe projekty, m.in. z JPL/NASA.
Działa aktywnie na rzecz zdobywania kontraktów w europejskich łańcuchach dostaw oraz wspiera firmy w nawiązywaniu kontaktów z zagranicznymi partnerami. Organizuje spotkania, misje gospodarcze, targi i warsztaty, a także koordynuje wizyty przedstawicieli ESA w polskich przedsiębiorstwach. Dodatkowo prowadzi działania promocyjne, aktualizując bazy podmiotów, komunikując sukcesy sektora w mediach społecznościowych i budując relacje z międzynarodowymi mediami.
Spis treściTable of contents
- Wszystko
- Aktualności (990)
- Wiedza (531)
- Kalendarz (1806)
- Centrum Wsparcia (349)
-
ArtykułKultura biznesu w Indonezji
Indonezja to niezwykle zróżnicowany pod względem etnicznym, religijnym i kulturowym archipelag
ArtykułPolskie stoisko narodowe na targach ANUGA 2025 – podsumowanie
W wydarzeniu uczestniczyło 40 polskich firm, które zaprezentowały swoje produkty
-
ArtykułTrzy miesiące Pawilonu Polski na Expo 2025 Osaka, Kansai
Od dnia otwarcia Pawilon Polski odwiedziło już ponad 500 tys. osób
ArtykułHandel zagraniczny w sektorze rolno-spożywczym utrzymuje dobrą passę
W okresie styczeń-maj 2025 r. wartość eksportu osiągnęła 23,5 mld EUR
-
ArtykułKultura biznesu w Niemczech
Niemcy cenią sobie podejście oparte na faktach, danych i analizie, znanym jako „Fachkompetenz”.
ArtykułPsychologia handlu – jak uniknąć pułapki perfekcjonizmu
Jest taki moment, kiedy zamiast kolejnej korekty katalogu, warto po prostu wysłać go w świat
-
WydarzenieŁódzkie: rekrutacja na Targi Salon Bielizny w Łodzi
Województwo Łódzkie organizuje stoisko promocyjne podczas Targów Salon Bielizny
WydarzenieMisja branży spożywczej do Macedonii Północnej
PAIH zaprasza firmy z sektora spożywczego do udziału w misji do Macedonii Północnej
-
Oferta wsparcia
Szkolenia i webinaria z zakresu handlu zagranicznego
Dzięki szkoleniom oferowanym przez KIG pozyskasz nowe lub zaktualizujesz dotychczasowe informacje w …
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.