Polska Agencja Kosmiczna (POLSA)
Kontakt:
Polska Agencja Kosmiczna (POLSA) wspiera przedsiębiorców sektora kosmicznego w zakresie reprezentacji interesów polskich podmiotów na arenie międzynarodowej, identyfikowania nowych szans i negocjowania ich udziału w dużych międzynarodowych projektach naukowo-technologicznych. Pomaga także w poszukiwaniu partnerów biznesowych na rynkach zagranicznych. Organizuje spotkania między polskimi i zagranicznymi podmiotami przemysłowymi w ramach konferencji, warsztatów, targów, misji gospodarczych. POLSA wspiera także polski sektor kosmiczny poprzez jego promocję w mediach społecznościowych, na stronie internetowej oraz w kontaktach z mediami polskimi i zagranicznymi.
Jak wspiera eksporterów?
Polska Agencja Kosmiczna wspiera eksporterów, reprezentując interesy polskich firm na arenie międzynarodowej i ułatwiając im dostęp do globalnych rynków. Oferuje doradztwo w zakresie udziału w programach międzynarodowych, takich jak Horyzont Europa, EUSPA czy Europejska Agencja Kosmiczna, oraz pomaga w identyfikacji szans na zaangażowanie w prestiżowe projekty, m.in. z JPL/NASA.
Działa aktywnie na rzecz zdobywania kontraktów w europejskich łańcuchach dostaw oraz wspiera firmy w nawiązywaniu kontaktów z zagranicznymi partnerami. Organizuje spotkania, misje gospodarcze, targi i warsztaty, a także koordynuje wizyty przedstawicieli ESA w polskich przedsiębiorstwach. Dodatkowo prowadzi działania promocyjne, aktualizując bazy podmiotów, komunikując sukcesy sektora w mediach społecznościowych i budując relacje z międzynarodowymi mediami.
Spis treściTable of contents
- Wszystko
- Aktualności (973)
- Wiedza (510)
- Kalendarz (1797)
- Centrum Wsparcia (350)
-
ArtykułGUS: Obroty towarowe handlu zagranicznego w styczniu-sierpniu 2025
Ujemne saldo ukształtowało się na poziomie 21,4 mld PLN
ArtykułDuże zainteresowanie stoiskiem PAIH podczas RailwayTech 2025
Stoisko PAIH cieszyło się dużym zainteresowaniem odwiedzających oraz przedstawicieli władz i mediów
-
-
ArtykułRynek Europy Południowej – szanse i wyzwania dla polskich przedsiębiorców
Kluczem do sukcesu jest znajomość lokalnych uwarunkowań kulturowych
ArtykułKultura biznesu we Francji
Skuteczne prowadzenie biznesu we Francji wymaga zrozumienia unikalnych aspektów francuskiej kultury
-
WydarzenieBrytyjski rynek bez tajemnic
PAIH zaprasza do udziału w webinarium pt. „Brytyjski rynek bez tajemnic”
WydarzenieAkademia Biznesu w Olsztynie
PAIH zaprasza do udziału w bezpłatnym szkoleniu pn. Akademia Biznesu w Olsztynie
-
InstytucjaDolnośląska Agencja Współpracy Gospodarczej
Dział Obsługi Inwestora i Eksportera spółki DAWG ma za zadanie wzrost poziomu umiędzynarodowienia do…
InstytucjaKrajowa Izba Gospodarcza (KIG)
Jesteśmy największą niezależną i pozarządową organizacją biznesu/samorządu gospodarczego w Polsce. Ł…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.