Polska Agencja Kosmiczna (POLSA)
Kontakt:
 
          Polska Agencja Kosmiczna (POLSA) wspiera przedsiębiorców sektora kosmicznego w zakresie reprezentacji interesów polskich podmiotów na arenie międzynarodowej, identyfikowania nowych szans i negocjowania ich udziału w dużych międzynarodowych projektach naukowo-technologicznych. Pomaga także w poszukiwaniu partnerów biznesowych na rynkach zagranicznych. Organizuje spotkania między polskimi i zagranicznymi podmiotami przemysłowymi w ramach konferencji, warsztatów, targów, misji gospodarczych. POLSA wspiera także polski sektor kosmiczny poprzez jego promocję w mediach społecznościowych, na stronie internetowej oraz w kontaktach z mediami polskimi i zagranicznymi.
Jak wspiera eksporterów?
Polska Agencja Kosmiczna wspiera eksporterów, reprezentując interesy polskich firm na arenie międzynarodowej i ułatwiając im dostęp do globalnych rynków. Oferuje doradztwo w zakresie udziału w programach międzynarodowych, takich jak Horyzont Europa, EUSPA czy Europejska Agencja Kosmiczna, oraz pomaga w identyfikacji szans na zaangażowanie w prestiżowe projekty, m.in. z JPL/NASA.
Działa aktywnie na rzecz zdobywania kontraktów w europejskich łańcuchach dostaw oraz wspiera firmy w nawiązywaniu kontaktów z zagranicznymi partnerami. Organizuje spotkania, misje gospodarcze, targi i warsztaty, a także koordynuje wizyty przedstawicieli ESA w polskich przedsiębiorstwach. Dodatkowo prowadzi działania promocyjne, aktualizując bazy podmiotów, komunikując sukcesy sektora w mediach społecznościowych i budując relacje z międzynarodowymi mediami.
Spis treściTable of contents
- Wszystko
- Aktualności (955)
- Wiedza (500)
- Kalendarz (1787)
- 
                                     Wydarzenie WydarzenieDeepTech Summit 2025 Konferencja skupiona na przełomowych technologiach, które zmieniają przemysł, naukę i gospodarkę.  Wydarzenie WydarzenieTrusted Economy Forum – CommonSign 2025 Kolejna edycja wyjątkowej konferencji, podczas której eksperci, praktycy biznesu, dostawcy usług i p… 
- 
                                     Artykuł ArtykułPolskie firmy w obliczu sankcji – strategie zarządzania ryzykiem 31 proc. firm było narażonych na ryzyko niezamierzonego naruszenia sankcji  Artykuł ArtykułŚwiatowy handel w erze napięć 92 proc. ankietowanych spodziewa się zaostrzenia polityki eksportowej 
- 
                                     Artykuł ArtykułSpecyfika rynku – jak ją wykorzystać? Czy produkty i usługi spotkają się z odpowiednim popytem na wybranym rynku? Aby odpowiedzieć na to …  Artykuł ArtykułEfektywne zarządzanie logistyką w eksporcie Eksport oznacza zwiększenie wolumenu naszej produkcji lub świadczonych przez nas usług. Czy na pewno… 
- 
                                     Wydarzenie WydarzenieStoisko PAIH na Feira Hospitalar 2025 PAIH zaprasza do udziału w targach Feira Hospitalar 2025, które odbędą się w dniach 20-23 maja br. w…  Wydarzenie WydarzenieStoisko PAIH na Intertraffic Americas 2025 PAIH zaprasza do udziału w targach Intertraffic Americas 2025 w Meksyku 
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.
 
 
 
     
     
     
     
