Atlas Kompetencji Saksońsko-Polskiego Pogranicza
23.10.2023
Potrzeba
Z powodu rozdrobnionej struktury gospodarki i peryferyjnego położenia niezbędna jest intensyfikacja współpracy pomiędzy jednostkami terytorialnymi oraz przedsiębiorstwami, szczególnie w zakresie zmian energetycznych i strukturalnych. Atlas daje możliwość wzajemnego nawiązania kontaktu oraz uzyskania informacji na temat możliwości w zakresie współpracy.
Korzyści
Treści na platformie zostały ujęte w formie tekstowej oraz jako prezentacje graficzne i mapy przeglądowe. Atlas kompetencji jest wyposażony w intuicyjną funkcję wyszukiwania i filtrowania, umożliwiającą celowe wyszukiwanie przedsiębiorstw i placówek posiadających określone oferty technologiczne lub doradcze.
Ponadto na stronie znajdują się aktualne informacje gospodarcze polsko-niemiecko-czeskiego pogranicza:
- opis profilu gospodarczego regionu,
- informacje o głównych branżach oraz obszarach technologicznych wraz z ich potencjałami rozwoju i działaniami flagowymi,
- informacje o istniejących przepływach gospodarczych,
- dane adresowe istotnych podmiotów wspierających gospodarkę,
- opis czynników miękkich lokalizacji, takich jak: edukacja, turystyka, kultura i historia.
Realizacja
Na stronie triborderatlas.eu można zamieścić opis profilu firmy – platforma jest promowana w Polsce i zagranicą. Firmy mogą skorzystać z informacji o regionie oraz wyszukać partnera do współpracy poprzez wyszukiwarkę na stronie.
- Wszystko
- Aktualności (835)
- Wiedza (405)
- Kalendarz (1531)
-
Wydarzenie
Warsztaty dla startupów – budowanie strategii internacjonalizacji
Zdobądź praktyczną wiedzę i narzędzia do planowania ekspansji na rynki zagraniczne
ArtykułGUS: Obroty handlu zagranicznego (styczeń-listopad 2024)
Dodatnie saldo ukształtowało się na poziomie 6,4 mld PLN
-
Artykuł
Polska największym eksporterem pieczarek w Europie
Polska na pierwszym miejscu największych eksporterów pieczarki w Europie
ArtykułNadwyżka BIZ w krajach rozwijających się
Napływ BIZ typu greenfield w przemyśle do państw rozwijającej się Azji wzrósł ponad 6-krotnie
-
Artykuł
Obsługa klienta w e-commerce – najważniejsze informacje
Obsługa klienta ma wiele wymiarów. Ten podstawowy i widoczny to nasze interakcje z nim przed, w trak…
ArtykułLogistyka e-commerce – dostawy, magazynowanie, wysyłka
Kwestie dobrej organizacji operacyjnej dla sprzedaży internetowej są niezwykle ważne i jednocześnie …
-
Wydarzenie
Tajwańska misja biznesowa w Polsce
Wydarzenie będzie okazją do odbycia bezpłatnych spotkań B2B z firmami tajwańskimi m.in. z branży IT,…
Wydarzenie6. Brytyjsko-Polskie Forum Technologiczne
Edycja 2024 skierowana jest do dyrektorów CIO i CTO z Polski oraz UK i skupi się na rozwoju współpra…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.