Możliwości handlowe Polska-Chiny
09.12.2022

W bieżącym tygodniu Zagraniczne Biuro Handlowe Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu w Szanghaju zaprezentowało polskim przedsiębiorcom możliwości eksportowe na rynek chiński, a chińskiemu biznesowi – ofertę polskich firm oraz możliwości inwestycyjne w naszym kraju.
7 grudnia 2022 r. z inicjatywy PAIH odbyło się webinarium „Jak eksportować za Wielki Mur” w całości poświęcone rynkowi chińskiemu. Kierownik ZBH w Szanghaju dr Andrzej Juchniewicz przedstawił najbardziej perspektywiczne rynki chińskie oraz przekazał szereg praktycznych informacji dotyczących ekspansji na chiński rynek w dobie pandemii Covid-19. Gość wydarzenia, ekspert Michał Bielewicz, omówił problemy, jakie mogą napotkać polscy przedsiębiorcy na rynku chińskim, a także przedstawił obecne trendy konsumenckie.
Następnego dnia, 8 grudnia 2022 r., kierownik ZBH w Szanghaju wystąpił jako gość specjalny wydarzenia SIAL China Global Food Industry Summit, gdzie zaprezentował potencjał inwestycyjny w sektorze przetwórstwa spożywczego w Polsce oraz możliwości importu polskich produktów potencjalnym importerom i dystrybutorom działającym na rynku chińskim. Udział w webinarium był niezwykle ważny, gdyż prestiżowe i popularne wśród polskich wystawców targi SIAL Shanghai, poświęcone sektorowi spożywczemu, zostały w tym roku odwołane ze względu na sytuację epidemiologiczną. Była to zatem świetna okazja, by zaprezentować ofertę polskich przedsiębiorców i przestawić potencjał inwestycyjny kraju na rynku chińskim.
- Wszystko
- Aktualności (15)
- Wiedza (9)
- Kalendarz (38)
-
Wydarzenie
Stoisko PAIH na China-CEEC Expo 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach The 4rd China-CEEC Expo & International Consumer Goods Fair 2025
WydarzenieWebinarium PAIH – jak wykorzystać WeChat’a w marketingu na rynku chiń…
WeChat to aplikacja, którą w Chinach wykorzystuje się zarówno w codziennym życiu, jak i w biznesie
-
Artykuł
Chiny ograniczają eksport galu i germanu
Chińskie Ministerstwo Handlu poinformowało o wprowadzeniu ograniczeń w eksporcie związków galu i ger…
ArtykułWartość segmentu karmy dla zwierząt w Chinach wciąż rośnie
W Chinach, według danych Deloitte, jest coraz więcej gospodarstw, w których mieszkają zwierzęta domo…
-
Artykuł
Hongkong – brama do rynku południowochińskiego
Hongkong to jedno z globalnych centrów handlu, finansów, biznesu i komunikacji. Dzięki swojemu położ…
ArtykułKultura biznesu w Chinach
Jednym z ważniejszych czynników mających wpływ na osiągnięcie sukcesu biznesowego w Państwie Środka …
-
Wydarzenie
Webinarium PAIH – jak wykorzystać WeChat’a w marketingu na rynku chiń…
WeChat to aplikacja, którą w Chinach wykorzystuje się zarówno w codziennym życiu, jak i w biznesie
WydarzenieChina International Supply Chain Expo 2024
Targi skupiają się na czterech filarach: promocji handlu, wspieraniu współpracy inwestycyjnej, przyc…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.