Rynek e-commerce w Niemczech

Niemcy są dojrzałym rynkiem, którego specyfiką jest relatywnie niski poziom użycia social mediów. Podobnie jak większość krajów Europy zachodniej, osiągnęły już „sufit”
penetracji internetu – wzrost ilości użytkowników rok do roku oscyluje w okolicach 0,4% (2019 vs 2020).
Niemcy są 5. co do wielkości rynkiem e-commerce na świecie, który w 2020 ma osiągnąć wartość 103.9 miliardów euro. Według danych, obecnie 66 mln Niemców kupuje online, najczęściej wybierając przy tym elektronikę czy modę. Co więcej, odpowiadają oni za 15% całkowitej wartości zakupów transgranicznych.
W załączniku znajduje się szerszy opis rynku e-commerce w Niemczech. Zachęcamy do zapoznania się z nim.
Jeżeli chcesz się dowiedzieć jak sprawnie wykorzystać specyfikę danego rynku, zapoznaj się z naszymi dodatkowymi materiałami tutaj.
- Wszystko
- Kalendarz (586)
-
Wydarzenie
Anuga Select India 2024
Anuga Select India to najważniejsza platforma B2B dla handlu żywnością i napojami oraz rynku detalic…
InstytucjaPolska Izba Informatyki i Telekomunikacji (PIIT)
Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji jest jedną z najstarszych i największych izb gospodarczych…
-
Wydarzenie
Oil & Gas Asia 2024
Oil & Gas Asia to jedno z najważniejszych wydarzeń sektora nowych technologii, ropy, gazu, inżynieri…
WydarzeniePharmed & Healthcare Vietnam 2024
Pharmed & Healthcare Vietnam to najważniejsze targi branży farmaceutycznej i medycznej w Wietnamie.
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.