Handel transgraniczny / cross-border e-commerce

Sprzedaż za pośrednictwem Internetu otwiera możliwości dotarcia do klientów spoza rodzimego rynku. Jak zatem skutecznie dotrzeć z ofertą do zagranicznego użytkownika? Jak generować sprzedaż poza granicami kraju bez ryzyka alokacji dużych środków na start? Na co przedsiębiorcy oferujący transgraniczną sprzedaż powinni zwrócić uwagę w kwestii prawa podatkowego? Zapraszamy do zapoznania się z Poradnikiem e-commerce dot. Handlu Transgranicznego. Poniżej znajduje się link przekierowujący.
Załączniki
Poradnik e-commerce – Handel transgraniczny
Poradnik-E-Commerce-Handel_Transgraniczny__last.pdf
PDF (1,99MB)
- Wszystko
- Aktualności (12)
- Wiedza (57)
- Kalendarz (9)
-
Artykuł
Błędne dane w zleceniu transportowym a odpowiedzialność przewoźnika
Przewoźnik może domagać się pokrycia poniesionych kosztów i wynagrodzenia
ArtykułUE ratyfikowała FTA z Nową Zelandią
Szacuje się, że wartość handlu dwustronnego wzrośnie o 30 proc.
-
Artykuł
Nowelizacja prawa dla branży e-commerce – Dyrektywa Omnibus
Noworoczne wyprzedaże, promocje oraz akcje opróżniania magazynów będą musiały być prowadzone w inny …
ArtykułAkt KE o usługach cyfrowych wszedł w życie
Akt o usługach cyfrowych – przełomowy zbiór nowych unijnych przepisów mających zapewnić bezpieczniej…
-
Artykuł
Sektor e-commerce w Meksyku
Meksyk to ogromny kraj, liczący ponad 130 milionów mieszkańców. Należy do jednego z pięciu rynków od…
PoradnikE-commerce za granicą, czyli szanse polskiego cross-border
Jesienią zeszłego roku przeprowadzono badania dot. cross-border e-commerce. Jakie są najczęściej spo…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.