Handel transgraniczny / cross-border e-commerce

Sprzedaż za pośrednictwem Internetu otwiera możliwości dotarcia do klientów spoza rodzimego rynku. Jak zatem skutecznie dotrzeć z ofertą do zagranicznego użytkownika? Jak generować sprzedaż poza granicami kraju bez ryzyka alokacji dużych środków na start? Na co przedsiębiorcy oferujący transgraniczną sprzedaż powinni zwrócić uwagę w kwestii prawa podatkowego? Zapraszamy do zapoznania się z Poradnikiem e-commerce dot. Handlu Transgranicznego. Poniżej znajduje się link przekierowujący.
Załączniki
Poradnik e-commerce – Handel transgraniczny
Poradnik-E-Commerce-Handel_Transgraniczny__last.pdf
PDF (1,99MB)
- Wszystko
- Wiedza (57)
-
Artykuł
Jak ochronić swój znak towarowy w Chinach?
Silny znak towarowy ma kluczowe znaczenie dla pozyskania nowych klientów, zwłaszcza jeżeli wprowadza…
SzkolenieEksport własności intelektualnej – od czego zacząć?
Własność intelektualna i jej ochrona są ważnymi zagadnieniami. Każdy z nas codzienne ma kontakt z pr…
-
Raport
Rynek e-commerce we Francji
Francja jest 6. co do wielkości rynkiem na świecie, a jego obrót w 2020 roku szacowany jest na 115 m…
RaportRynek e-commerce w Wielkiej Brytanii
Wielka Brytania jest czwartym co do wielkości rynkiem e-commerce na świecie, który w 2019 roku oszac…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.