Usługa szkoleniowa w obszarze e-commerce
29.08.2023
Online

Zapraszamy do udziału w programie szkoleniowo-mentoringowym dla firm, dedykowanym rozpoczęciu eksportu online z wykorzystaniem międzynarodowych platform handlowych (obszar tzw. CBEC).
Program szkoleniowy ma na celu przeprowadzenie firm przez proces wprowadzania produktów na platformę, omówienie jej funkcjonalności, płatności, dostawy oraz konsultacje indywidualne z firmami.
Cel: wprowadzenie produktów z regionu Województwa Łódzkiego na międzynarodowe platformy handlowe w obszarze e-commerce eksport.
W ramach programu proponujemy:
I. Szkolenie w formie online e-commerce – eksport na rynki zagraniczne z wykorzystaniem międzynarodowych platform handlowych dla firm z województwa łódzkiego:
Terminy 3-dniowego szkolenia /w godz. 10.00 – 15.00 – łącznie min. 14 h zajęć/:
- 05.09.2023
- 07.09.2023
- 12.09.2023
Ramowy zakres tematyczny szkolenia:
- Jak przeprowadzić analizę rynku i przystosować firmę do sprzedaży na międzynarodowych platformach handlowych w obszarze e-commerce.
- Jak przystosować platformy sklepu i powiązanych aplikacji do e-commerce eksport.
- Tłumaczenia językowe – wdrożenie poprawnych tłumaczeń w sklepie internetowym, komunikacji z klientem zagranicznym, reklam itp.
- Logistyka transgraniczna oraz obsługa zwrotów.
- Wybór odpowiedniego systemu płatności do danego rynku zagranicznego.
- Social Proof – jak pozyskać zaufanie zagranicznego klienta.
- E-Marketing – jak skutecznie pozyskać klienta za granicą.
- Aspekty prawne handlu w Internecie.
- Case study – przykłady sukcesów i porażek wykorzystania e-commerce w handlu zagranicznym.
II. Porady eksperckie dla firm z sektora MŚP z terenu województwa łódzkiego zainteresowanych rozpoczęciem/rozwojem działalności eksportowej na międzynarodowych platformach handlowych.
Termin: 01.09.2023 r. – 22.09.2023 r.
Miejsce realizacji porad eksperckich: SkyHub Łódź, ul. Prezydenta G. Narutowicza 34, 90-135 Łódź lub w formie online.
Czas trwania 1 porady eksperckiej – od 45 do 90 minut. Jedna firma może skorzystać maksymalnie
z 2 porad eksperckich.
Ramowy zakres porad eksperckich:
- Ocena potencjału eksportowego firmy na międzynarodowe platformy handlowe.
- Strategia wyszukiwania partnerów zagranicznych, nawiązywanie relacji, techniki negocjacji.
- Dobór narzędzi promocyjnych w e-commerce eksport.
- Jak przygotować e-sklep do sprzedaży zagranicznej.
- System rozliczeń na międzynarodowych platformach handlowych.
- Sprzedaż na międzynarodowych platformach handlowych m.in. Amazon, Alibaba, Etsy.
- Narzędzia stosowane w promocji oraz sprzedaży internetowej na rynkach zagranicznych.
- Monitoring i mierzenie efektywności e-handlu.
Wszystkie szczegóły dotyczące programu i rejestracji znajdują się tutaj:
https://app.evenea.pl/event/854636-60/
Euro Info Group Sp. z o.o.
tel. +48 607 124 124
e-miał: info@euroinfogroup.pl
UDZIAŁ W PROGRAMIE JEST BEZPŁATNY
Do pobrania: regulamin usługi
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
- Wszystko
- Aktualności (858)
- Wiedza (424)
- Kalendarz (1626)
- Centrum Wsparcia (349)
-
Wydarzenie
Stoisko PAIH na TechCrunch 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach TechCrunch 2025, które odbędą się w dniach 27-29 października 202…
ArtykułMisja przyjazdowa importerów żywności z Azji
Od sesji spotkań B2B rozpoczęła się trzydniowa misja azjatyckich kontrahentów
WydarzenieStoisko PAIH na SuperZoo 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach SuperZoo w Stanach Zjednoczonych, które odbędą się w dniach 13-15…
WydarzenieStoisko PAIH na Agritec Africa 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach Agritec Africa 2025, które odbędą się w dniach 11-13 czerwca br….
WydarzenieStoisko PAIH na Vietnam ICTCOMM 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach Vietnam ICTCOMM 2025. które odbędą się w dniach 12-14 czerwca 202…
-
Artykuł
GUS: Obroty handlu zagranicznego (styczeń-czerwiec 2024)
Dodatnie saldo ukształtowało się na poziomie 20 mld PLN
ArtykułPolski eksport do Ukrainy w latach 2021-2023
W 2021 r. Ukraina była na 15. miejscu wśród odbiorców polskiej produkcji – w 2023 awansowała na 7.
ArtykułRekordowy udział Polski w światowym eksporcie
Udział naszego kraju w światowym handlu towarowym osiągnął najwyższy w historii wskaźnik – 1,52 proc…
-
Artykuł
Świąteczne zakupy Polaków: tradycje, trendy i wybory
Przedświąteczny okres to czas oczekiwania i radości, ale także gorączkowych poszukiwań prezentów
ArtykułCzekolada „Made in Poland”
Polska należy do ścisłej czołówki największych producentów i eksporterów czekolady na świecie
ArtykułRelacje polsko – portugalskie
Portugalia jest bardzo dobrym i perspektywicznym rynkiem dla polskich przedsiębiorców i producentów.
-
Wydarzenie
Podlaskie indywidualne wyjazdy targowe
Termin składania wniosków przez podlaskich przedsiębiorców – 17 marca br. do godz. 16:00
WydarzenieWspółpraca z francuskim agentem handlowym – aspekty praktyczne i praw…
Webinarium dedykowane jest firmom, które rozważają eksport do Francji
WydarzenieWywóz towarów poza granice Unii Europejskiej
Seminarium skierowane jest do MŚP z woj. podlaskiego, które chcą rozwijać swoją działalność na nowyc…
WydarzenieJapanese Food and Beverage Days
Wirtualne spotkania b2b dla importerów z sektora spożywczego
WydarzenieKonferencja biznesowa w Luboniu
Wśród tematów m.in. fundusze europejskie dla rozwoju lubońskich MŚP
-
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.