Access2Markets Seminar
17.11.2023
online

Departament Handlu i Współpracy Międzynarodowej Ministerstwa Rozwoju i Technologii informuje o kolejnym organizowanym przez Komisję Europejską bezpłatnym szkoleniu online pt. „Access2Markets Seminar”.
Szkolenie obejmie prezentację platformy Access2Markets. Baza ta obejmuje następujące główne narzędzia:
- Mój asystent handlowy dla towarów: informacje eksportowo-importowe dotyczące taryf, podatków oraz formalności importowych, procedur (dokumentów) celnych,
- Mój asystent handlowy: dostęp do usług i inwestycji,
- Mój asystent handlowy: Access2Procurement,
- ROSA (narzędzie samooceny spełniania reguł pochodzenia w preferencyjnych umowach handlowych UE-kraje trzecie),
- bariery w handlu, inwestycjach, usługach,
- Single Entry Point – zgłaszanie do KE skarg dot. barier w handlu na rynkach krajów trzecich, problemów związanych z zrównoważonym rozwojem (np. przestrzeganie praw pracowniczych) i GSP, dostępu do zamówień publicznych w krajach poza UE,
- preferencyjne umowy handlowe UE-kraje trzecie,
- statystyki w handlu UE- kraje trzecie, wewnątrz UE,
- instrumenty ochrony rynku (TDI),
- SMEs Helpdesk.
Szkolenie będzie prowadzone także w języku polskim oraz tradycyjnie w języku angielskim, jak również w kilku językach krajów UE (niemiecki, holenderski, francuski, węgierski).
Przewidywana jest również sesja pytań i odpowiedzi.
Szkolenie jest otwarte i bezpłatne dla interesariuszy z UE, w tym z Polski i jest skierowane przede wszystkim dla biznesu: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, organizacji, izb, stowarzyszeń biznesowych oraz organizacji promujących handel, jak również polskiej administracji.
- Wszystko
- Aktualności (969)
- Kalendarz (1790)
-
Wydarzenie
O biznesie przy kawie w Nowej Soli
Podczas wydarzenia w Nowej Soli omówione zostaną możliwości inwestycyjne i eksportowe oraz realne in…
WydarzenieCzy Twoja firma jest gotowa na ESG
Jak spełnić wymogi raportowania oraz obrać właściwy kierunek w stronę zrównoważonego rozwoju
ArtykułBariery regulacyjne a konkurencyjność polskich firm
Globalne wyzwania determinują wprowadzenie reform wspierających konkurencyjność polskich firm
WydarzenieJak poprawnie wypełnić i złożyć wniosek o usługę doradczą
Webinarium TARR S.A. dla MŚP z kujawsko-pomorskiego zainteresowanych ekspansją zagraniczną i interna…
PodcastDuński biznes bez krawata – jak odnieść sukces
W 9. odcinku o kulturze biznesowej w Danii, ekologii i strategiach dla polskich firm
-
Artykuł
Rynek transportu w Polsce i na świecie – kwiecień 2023
Zapraszamy do zapoznania się z wydanym przez Biuro Analiz Polskiego Funduszu Rozwoju raportem „Rynek…
ArtykułNowe wzory świadectw przy eksporcie do Ukrainy
Główny Inspektorat Weterynarii przypomina, że od 1 maja 2023 r. obowiązują nowe wzory świadectw wete…
ArtykułOdrodzenie w sektorze turystycznym UE
Według danych Eurostat w 2020 roku turystyka europejska odnotowała poważne straty. Szacuje się, że b…
ArtykułKatalog "MADE IN KUJAWSKO-POMORSKIE" – nabór zgłoszeń do 8 …
Kujawsko-Pomorskie Centrum Obsługi Inwestorów i Eksporterów (K-PCOIE) przygotowuje kolejne, szóste j…
ArtykułTest Dojrzałości Cyfrowej – bezpłatne narzędzie diagnostyczne dla firm
W odpowiedzi na potrzeby firm, Polski Fundusz Rozwoju i Fundacja Digital Poland stworzyli „Test Dojr…
-
Wydarzenie
KOMPOZYT-EXPO 2024
Najważniejsze międzynarodowe tego typu targi branżowe w Europie Środkowo-Wschodniej.
WydarzenieWsparcie w ekspansji zagranicznej przedsiębiorstw z Podkarpacia
Webinarium dla przedsiębiorców zainteresowanych rozpoczęciem eksportu i ekspansją na zagraniczne ryn…
WydarzenieGITEX GLOBAL 2024 w Dubaju
PARP organizuje stoisko narodowe podczas największych na świecie targów IT
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.