Śniadanie Biznesowe – „Od lokalnego przedsiębiorcy do globalnego gracza – strategia cyfrowego wyjścia na rynki UE”
03.09.2024
Toruń
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego zaprasza przedsiębiorców sektora MŚP do udziału Śniadaniu Biznesowym – „Od lokalnego przedsiębiorcy do globalnego gracza – strategia cyfrowego wyjścia na rynki UE”.

Wydarzenie będzie wyjątkową okazją, aby dowiedzieć się, jak efektywnie budować i promować swoją firmę online, zarówno na rynku polskim, jak i na arenie międzynarodowej.
Dlaczego warto uczestniczyć?
W dzisiejszym cyfrowym świecie, obecność w Internecie to klucz do sukcesu każdej firmy. Na szkoleniu skupimy się na tworzeniu skutecznej strategii online, która pozwoli przedsiębiorcy nie tylko zaistnieć, ale i wyróżnić się w sieci. Omówimy, jak zaplanować i zrealizować działania marketingowe, które wzmocnią daną markę, przyciągną nowych klientów i przygotują firmę na ekspansję na zagraniczne rynki.
Nasze szkolenie poprowadzi przez kluczowe etapy:
- Jak opracować spójną i efektywną strategię obecności w Internecie?
- Jakie kroki podjąć, aby skutecznie promować firmę online w Polsce i za granicą?
- Jakie narzędzia i taktyki marketingowe są najskuteczniejsze w rozwoju biznesu w sieci?
Dla kogo jest to szkolenie?
Szkolenie zostało zaprojektowane z myślą o różnych grupach profesjonalistów, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje w zakresie marketingu internetowego i strategii online:
- Właściciele firm, którzy planują rozwijać swoją obecność w sieci na rynku polskim lub przygotowują się do ekspansji zagranicznej w bliższej lub dalszej perspektywie.
- Menadżerowie marketingu, którzy chcą prowadzić marketing online w sposób ustrukturyzowany i zaplanowany, realizując kluczowe dla firmy cele strategiczne.
- Kierownicy i specjaliści działów marketingu, którzy pragną poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności w zakresie promocji firmy i marki w Internecie, zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym.
Szczegóły wydarzenia:
- Data: 5 września 2024 r.
- Godzina: 9:00 – 14:00
- Miejsce: Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego, ul. Włocławska 167, 87-100 Toruń
Udział w szkoleniu jest BEZPŁATNY, ale liczba miejsc jest ograniczona.
Nie przegap tej okazji – zapisz się już teraz, wypełniając FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
Więcej informacji na stronie organizatora wydarzenia
- Wszystko
- Aktualności (855)
- Wiedza (422)
- Kalendarz (1622)
-
Artykuł
Skuteczne strategie komunikacyjne na rynku indyjskim
Indyjska kultura biznesowa kładzie duży nacisk na spotkania osobiste i nawiązywanie relacji
WydarzenieBranża budowlana w Kazachstanie – szanse dla polskich eksporterów i inwesto…
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza na webinarium pt. „Branża budowlana w Kazachstanie – sza…
WydarzenieSeminarium o rynku rumuńskim „Doing Business in Romania”
Polsko-Rumuńska Bilateralna Izba Handlowo-Przemysłowa, Platforma Wsparcia Eksportu Lublin i Urząd Mi…
WydarzenieZamówienia ONZ i Banku Światowego na rzecz Odbudowy Ukrainy
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza na szkolenie z zakresu międzynarodowych zamówień publicz…
ArtykułPrzegląd gospodarek europejskich – luty 2025 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
-
Artykuł
„Kierunki rozwoju ekspansji zagranicznej” – zaczynamy konsultacje publiczne
Rozpoczęły się konsultacje publiczne dokumentu „Kierunki rozwoju ekspansji zagranicznej”
ArtykułNutricia wprowadza żywność specjalnego przeznaczenia medycznego
Produkowana żywność to rezultat wieloletnich prac badawczo-rozwojowych
ArtykułPolskie firmy w obliczu sankcji – strategie zarządzania ryzykiem
31 proc. firm było narażonych na ryzyko niezamierzonego naruszenia sankcji
ArtykułŚwiatowy handel w erze napięć
92 proc. ankietowanych spodziewa się zaostrzenia polityki eksportowej
-
Artykuł
Kultura biznesu kluczem do transakcji na rynku hinduskim.
Planując ekspansję zagraniczną na rynek hinduski należy przygotować się do niej starannie. Nie tylko…
ArtykułJak rozpocząć sprzedaż internetową w Indiach?
Indie są krajem wielu możliwości, choć nie jest to rynek polecany dla początkujących eksporterów. To…
ArtykułW Wietnamie czekają na polskie produkty
W 2021 roku handel między Polską a Wietnamem przekroczył 4,6 miliarda dolarów (USD). To o jedną czwa…
ArtykułJak ochronić swój znak towarowy w Chinach?
Silny znak towarowy ma kluczowe znaczenie dla pozyskania nowych klientów, zwłaszcza jeżeli wprowadza…
ArtykułJaponia – czwarty importer żywności na świecie
Japonia jest czwartym największym importerem żywności na świecie. Japońscy konsumenci są gotowi zaak…
-
Wydarzenie
Stoisko narodowe na targach NAIAS w Detroit
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach NAIAS w Detroit w dn. 10-20.01.2025…
WydarzeniePodlascy przedsiębiorcy na Misji Gospodarczej do Japonii – Osaka 2025
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego zaprasza regionalnych przedsiębiorców do składania wnios…
WydarzenieUsługi rozwojowe w Polsce – webinarium
Aktualne trendy i wyzwania w dynamicznie zmieniającej się branży usług rozwojowych
WydarzeniePolskie Stoisko Narodowe na Mobile World Congress 2025
MWC to jedno z największych na świecie wydarzeń poświęconych branży telekomunikacyjnej
WydarzeniePolskie stoisko na Intersolar Europe w Monachium
Stoisko PARP na Intersolar Europe 2025 – kluczowej wystawie dla branży solarnej. W tym roku na targa…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.