Seminarium szkoleniowe Access2Markets – ROSA
27.05.2025
online
Komisja Europejska zaprasza na kolejne seminarium szkoleniowe na żywo Access2Markets, które odbędzie się 3 czerwca 2025 r.
Access2Markets ma ułatwiać przedsiębiorstwom dostęp do najważniejszych informacji niezbędnych w handlu międzynarodowym, umożliwiając im pełne wykorzystanie unijnych umów handlowych.
Szkolenie skierowane jest do firm, organizacji biznesowych, specjalistów od promocji handlu oraz wszystkich innych zainteresowanych odkrywaniem, jak korzystać z platformy Access2Markets, aby lepiej wspierać ich internacjonalizację.
Podczas szkolenia uczestnicy otrzymają dogłębne wyjaśnienie platformy Access2Markets, wraz z prezentacjami dotyczącymi:
- korzystania z różnych sekcji platformy dotyczących importu i eksportu,
- dostępu do listy zidentyfikowanych barier handlowych,
- sposobu kontaktowania się z pojedynczym punktem kontaktowym ds. barier handlowych,
- analizowania statystyk handlowych,
- korzystania z narzędzia do samooceny reguł pochodzenia (ROSA),
- asystenta ds. zamówień w ramach Mojego Handlu,
- asystenta ds. usług i inwestycji w ramach MyTradeAssistant,
- punktu pomocy dla MŚP w ramach instrumentów ochrony handlu (TDI),
- sesji pytań i odpowiedzi na żywo.
Lokalizacja: Online
Język: Angielski z tłumaczeniem na francuski, niemiecki, włoski, polski i hiszpański
Gospodarz/organizator: DG TRADE, Komisja Europejska
Rejestracja na wydarzenie możliwa do 28 maja 2025 r.
- Wszystko
-
Wideo
Jak zacząć ekspansję? – pierwsze kroki
Webinar pn. „Jakie są pierwsze kroki w kierunku ekspansji?”
ArtykułObsługa klienta w e-commerce – najważniejsze informacje
Obsługa klienta ma wiele wymiarów. Ten podstawowy i widoczny to nasze interakcje z nim przed, w trak…
ArtykułLogistyka e-commerce – dostawy, magazynowanie, wysyłka
Kwestie dobrej organizacji operacyjnej dla sprzedaży internetowej są niezwykle ważne i jednocześnie …
ArtykułPrzygotuj się na pierwszy krok
Wiele osób chętnie doradzi Ci, od czego zacząć i co zrobić na początku. W tym materiale znajdziesz o…
ArtykułKanały sprzedaży – jak wybrać odpowiedni?
Pojęcie „kanał sprzedaży”, choć nie brzmi najlepiej, jest używane bardzo często. Oznacza po prostu s…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.