Konferencja "Porozmawiajmy o zagranicznym biznesie"
12.10.2022
Kalisz
- 
											
Lokalizacja
Kalisz
 - 
											
Kiedy
25.10.2022
 - 
											
Rejestracja
Zarejestruj się teraz 

W dniu 25 października 2022 r. w siedzibie Kaliskiego Inkubatora Przedsiębiorczości przy ul. Częstochowskiej 25 w Kaliszu odbędzie się konferencja z cyklu „Porozmawiajmy o zagranicznym biznesie…”. Omówione zostaną strategie wejścia na zagraniczne rynki oraz transgraniczna sprzedaż towarów.
Strategie wejścia na rynki zagraniczne
Strategie wejścia na zagraniczne rynki i rozwój prowadzonej działalności eksportowej to wiodące tematy konferencji w Kaliszu z cyklu „Porozmawiajmy o zagranicznym biznesie”. Dodatkowo bezpłatną ofertę wsparcia ekspansji zaprezentuje Polska Agencja Inwestycji i Handlu. Ekspert PAIH podpowie, jak budować przewagi biznesowe i wyróżnić się na tle konkurencji.
Transgraniczny handel online
Ekspansji zagranicznej zdecydowanie sprzyja e-commerce, stąd druga część spotkania poświęcona będzie właśnie kwestiom transgranicznego handlu online, czyli cross border e-commerce.
Wiedzą o technikach skutecznej sprzedaży online na rynkach zagranicznych podzieli się nasz ekspert pan Mateusz Grzywnowicz – Head of Selium, działu platformy Shoper odpowiedzialnego za rozwój sprzedaży na marketplace. Specjalizuje się w największych portalach sprzedażowych, jak eBay i Amazon. W Shoperze koordynuje rozwój sprzedaży na blisko 30 marketplace’ach.
W programie m.in.: praktyczne case study, odpowiedzi na pytania, jak sprzedawać na Amazonie, eBay-u, ale też najpopularniejszej w Polsce platformie zakupowej Allegro, która po przejęciu czeskiego giganta e-commerce Grupy Mall otworzyła dostęp do 32 mln klientów w Czechach, na Słowacji, Węgrzech oraz w Słowenii i Chorwacji.
UWAGA: Organizator zapewnia również możliwość indywidualnych konsultacji ze specjalistami ds. cross border e-commerce, eksportu oraz funduszy europejskich umożliwiających finansowanie innowacji w biznesie.
A jak wygląda rynek, na którym działasz?
Szacuje się, że globalna sprzedaż na rynku e-commerce osiągnie 6,5 biliona dolarów w 2023 roku, co stanowi olbrzymi wzrost w porównaniu z 2019 rokiem, kiedy to przekroczyła poziom 3,5 biliona dolarów. Na ten dynamiczny wzrost wyniku wpłynęła m.in. pandemia, która zmieniła oblicze zakupów w Internecie. Na przełomie 2020 i 2021 roku firma PayPal przebadała pod kątem zakupów w sieci 13 rynków (Stany Zjednoczone, Indie, Japonia, Francja, Niemcy, Rosja, Wielka Brytania, Meksyk, Brazylia, Singapur, Chiny, Australia, Hongkong), a z przygotowanego raportu wynika, że klienci e-sklepów chętniej decydują się na zakupy online w innym kraju i wydają wtedy więcej niż osoby kupujące tylko w obrębie danego państwa.
Niestety polscy e-sprzedawcy są znikomo obecni na rynkach zagranicznych, mimo że jest to dużo łatwiejsza droga dotarcia do klientów spoza rodzimego rynku w porównaniu z tradycyjnym handlem. Sytuacja ta motywuje nas do promocji transgranicznej sprzedaży online w najnowszej edycji cyklu „Porozmawiajmy o zagranicznym biznesie”. Naszym celem jest przedstawienie szans, zachęcenie przedsiębiorców do e-ekspansji i dywersyfikacji kanałów sprzedaży.
PARTNERZY: Kaliski Inkubator Przedsiębiorczości, Regionalna Izba Gospodarcza w Kaliszu, Izba Przemysłowo-Handlowa Południowej Wielkopolski, Stowarzyszenie Ostrzeszowskie Centrum Przedsiębiorczości.
Udział jest bezpłatny.
          Wielkopolski Fundusz Rozwoju (WFR)
- Tel.: 61 671 72 13
 - E-mail: kontakt@wfr.org.pl
 
- Wszystko
 - Kalendarz (1787)
 
- 
                                    
  
                      Artykuł
Projekty biznesowe z Koreą Południową nabierają kształtów
Przedstawiciele KOAT gościli z wizytą u marszałka województwa warmińsko-mazurskiego
  
                      WydarzenieWebinarium "Gdzie znaleźć informacje o eksporcie"
Najważniejsze strony internetowe dla eksporterów
    
  
                      ArtykułEkspansja zagraniczna polskich firm: jakość czy cena?
Aż 42 proc. firm uznaje konkurencyjność cenową za swoją silną przewagę na zagranicznym rynku
  
                      WydarzeniePLASMA 2024
Szansa na poznanie najnowszych trendów i innowacyjnych rozwiązań, w tym procesów powlekania plazmowe…
    
  
                      ArtykułPolska drugim eksporterem wyrobów tytoniowych na świecie
Na koniec 2023 roku wartość polskiego eksportu netto wyniosła 3,996 mld USD
 - 
                                    
  
                      Wydarzenie
Chile, Kolumbia, Meksyk, Peru – poradnik dla polskiego przedsiębiorcy
Polsko – Latynoamerykańska Rada Biznesu, Krajowa Izba Gospodarcza oraz Ambasady Chile, Kolumbii, Mek…
  
                      WydarzenieStoisko PAIH na targach Andina Pack
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza producentów maszyn do produkcji opakowań, maszyn do pako…
  
                      WydarzenieAccess2Markets Seminar
Departament Handlu i Współpracy Międzynarodowej Ministerstwa Rozwoju i Technologii informuje o kolej…
  
                      WydarzenieRio Innovation Week
Ambasada Brazylii w Warszawie informuje, że w dniach 3-6 października w Píer Mauá, przestrzeni porto…
  
                      WydarzenieDoing business in Algeria
Tym razem w ramach cyklu „Doing Business in…” organizowanego przez Wielkopolski Fundusz Rozwoju jedn…
 
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.