Oszczędności celne w międzynarodowym obrocie towarowym
03.02.2025
online
Ernst & Young Polska zaprasza na webcast pt. „Międzynarodowy obrót towarowy – gdzie szukać oszczędności celnych”, który odbędzie się 11 lutego 2025r., godz. 11:00.

Celem spotkania jest omówienie przykładów dotyczących możliwości wygenerowania oszczędności celnych w międzynarodowym obrocie towarowym. Zaproszenie skierowane jest do wszystkich przedsiębiorców, którzy prowadzą transakcje z kontrahentami spoza Unii Europejskiej.
Podczas webcastu eksperci EY zwrócą również uwagę na ryzyko związane ze wzrostem ceł w relacji UE-USA oraz omówią możliwe środki ochrony przed zwiększeniem zobowiązań celnych.
Tematyka webcastu:
- Przykłady możliwości wygenerowania oszczędności celnych w międzynarodowym obrocie towarowym.
- Znaczenie poszukiwania oszczędności w obecnej rzeczywistości gospodarczej.
- Identyfikacja oszczędności na gruncie celnym.
- Znaczenie uczestnictwa dla firm prowadzących transakcje z kontrahentami spoza Unii Europejskiej.
- Analiza ryzyka związanego ze wzrostem ceł w relacji UE-USA.
- Środki ochrony przed wzrostem zobowiązań celnych.
Udział w webcaście pozwoli zdobyć cenne informacje na temat kosztów celnych, co może znacząco wpłynąć na rentowność i konkurencyjność przedsiębiorstwa. Eksperci EY podzielą się praktycznymi przykładami i strategiami, które pomogą zidentyfikować i wykorzystać możliwości oszczędności celnych oraz lepiej zarządzać ryzykiem w międzynarodowym obrocie towarowym.
Więcej informacji na stronie organizatora wydarzenia
- Wszystko
-
Wydarzenie
Międzynarodowe Targi Budownictwa SIB 2022
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza na Międzynarodowe Targi Budownictwa SIB, które odbędą si…
WydarzeniePolskie Stoisko Narodowe na targach Indagra Food 2022
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach rolno-spożywczych Indagra Food, któ…
ArtykułSenegal – perspektywiczny rynek dla sektora budowlanego
Sektor budownictwa i robót publicznych (w skrócie BTP) odgrywa ważną rolę w gospodarce Senegalu. Bra…
WydarzenieWebinarium: E-commerce w Niemczech
Niemiecki rynek e-commerce rośnie – w 2021 o 15 proc. wobec roku ubiegłego, podobnie jak udział pols…
ArtykułKultura biznesu w Japonii
Poznanie i zrozumienie różnic kulturowych w biznesie może okazać się kluczowe dla nawiązania owocnej…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.