Nabór startupów na FinTech Taipei 2022
05.09.2022
Tajpej, Tajwan

Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza startupy z branży FinTech do udziału w FinTech Taipei 2022, które odbędzie się w dniach 28-29 października 2022 w Tajpej.
FinTech Taipei to wiodące wydarzenie branżowe na Tajwanie, które łączy ze sobą środowiska biznesowe, akademickie i badawcze. Poprzednie edycje targów przyciągnęły uwagę ponad 5 tys. uczestników z ponad 25 krajów. Tegoroczna, piąta odsłona wydarzenia, będzie miała charakter hybrydowy. FinTech Taipei organizują FinTech Space oraz Taiwan Financial Services Roundtable (odpowiednik Komisji Nadzoru Finansowego).
Dla wybranych polskich startupów z branży FinTech organizator zapewnia „Oversea Startups Package”, w skład którego wchodzi:
- stoisko z wyposażeniem,
- promocja logo w kanałach online,
- możliwość matchmakingu z partnerami FTS FI i VC,
- demo session na temat własnych rozwiązań,
- dofinansowanie kosztów podróży.
Formularze aplikacyjne należy przesłać na adres: tingtingwu@iii.org.tw do 9 września 2022 roku.
Pytania dotyczące naboru można kierować do Łukasza Lanskiego, Kierownika ZBH Tajpej, e-mail: lukasz.lanski@paih.gov.pl.
- Wszystko
- Aktualności (863)
- Wiedza (434)
- Kalendarz (1645)
-
Wydarzenie
Jak sfinansować działalność B+R: technologie wodorowe w programie Horyzont …
Webinarium PAIH skierowane jest do profesjonalistów z branży zielonych technologii, w tym tematami z…
ArtykułKierunki rozwoju e-commerce w Indiach
W 2024 r. wartość rynku e-commerce przekroczyła 123 mld dolarów
ArtykułUSA chcą przywrócenia ceł na stal i aluminium – skutki dla Polski i UE
Z polskiego punktu widzenia najważniejsze są europejskie łańcuchy dostaw
WydarzenieStoisko PAIH na Mining Week Kazakhstan 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach Mining Week Kazakhstan 2025, które odbędą się w dniach 24-26 czer…
WydarzenieO biznesie przy kawie w Drezdenku
Podczas wydarzenia w Drezdenku, eksperci z K-S SSE oraz PAIH omówią możliwości inwestycyjne i ekspor…
-
Artykuł
Zrównoważony rozwój w polskich firmach
74 proc. respondentów potwierdza, że ich organizacje podejmują działania w tych obszarach
ArtykułZmienny krajobraz eksportu – współpraca z Ukrainą
Eksporterzy odczuwają skutki wojny w mniejszym stopniu niż w 2022 r.
ArtykułPolska eksportuje piękno: dynamika wzrostu w branży kosmetycznej
Eksport kosmetyków z Polski w latach 2020-2022 wzrósł o 24 proc.
ArtykułRola AI w polskich firmach – raport EY
20 proc. dużych i średnich przedsiębiorstw w Polsce już zaimplementowało systemy oparte na AI
-
Poradnik
Poradnik e-Izby: Cross border e-commerce 2020
Poradnik e-Izby: Cross-border e-commerce 2020 został przygotowany przez członków Grup Merytorycznych…
ArtykułSukcesy w cyfrowym eksporcie – studium przypadków
W ramach działań grupy merytorycznej cross border e-commerce Izby Gospodarki Elektronicznej stworzon…
WideoCross border – dźwignia sprzedaży e-commerce
Jakie możliwości daje internacjonalizacja w aspekcie biznesu e-commerce? Obejrzyj webinar, aby pozna…
WideoCross border e-commerce- jak zacząć sprzedawać za granicą
W webinarze znajdziesz: dostępne narzędzia w cross border e-commerce, informacje na temat rynków ośc…
ArtykułSprzedaż za granicą – jak przygotować swój sklep?
Kiedy Twój e-commerce z powodzeniem rozwija się w kraju myślisz o tym, jak wykorzystać jego potencja…
-
Wydarzenie
Wielosektorowa misja biznesowa do São Paulo w Brazylii
Celem misji jest ułatwienie nawiązywania współpracy między polskimi przedsiębiorstwami a potencjalny…
WydarzenieMisja Biznesowa do Portugalii
Polsko-Portugalska Izba Gospodarcza (PPCC), we współpracy z Portugalską Izbą Przemysłowo-Handlową (C…
WydarzenieBranża wydobywcza w Indiach
Podczas webinarium będzie można dowiedzieć się m.in. jakie możliwości biznesowe oferują Indie w zakr…
WydarzenieFrancja – szanse i bariery stojące przed lubuskimi przedsiębiorcami w kraju…
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego zaprasza lubuskich przedsiębiorców na kolejne bezpłatne s…
WydarzenieEgipski rynek spożywczy – jak skutecznie wprowadzić polskie produkty
Aktualne możliwości eksportowe, specyfika rynku i perspektywy współpracy handlowej z Egiptem
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.