Międzynarodowe zamówienia publiczne – szansa dla polskiego biznesu
24.01.2024
Online
NATO, ONZ, OECD, Międzynarodowy Czerwony Krzyż oraz wojska amerykańskie stacjonujące w Polsce corocznie rozpisują przetargi o wartości kilkudziesięciu miliardów USD.

Zamówienia mają zabezpieczyć niemal każdy obszar funkcjonowania organizacji, obejmują m.in. sprzęt i usługi IT, konsultingowe, konferencyjne, graficzne, wydawnicze, drukarskie, remontowo-budowlane, administracyjne oraz szeroko rozumiane funkcjonowanie biur. Udział polskiego biznesu w tego typu przetargach dynamicznie wzrasta, wciąż jednak jest to obszar z ogromnym potencjałem do rozwoju.
Podczas webinarium omówione zostaną:
- źródła pozyskiwania informacji o przetargach,
- procedury i warunki uczestnictwa w zamówieniach publicznych,
- możliwości, jakie daje udział w targach pomocy humanitarnej i rozwojowej DIHAD (Dubaj, kwiecień 2024 r.)
- narzędzia dotarcia do łańcuchów dostaw organizacji międzynarodowych.
Szkolenie poprowadzą:
- Wojciech Nowicki, Manager w Departamencie Partnerstwa i Komunikacji, Polska Agencja Inwestycji i handlu S.A.,
- Artur Dąbkowski, Naczelnik Wydziału Międzynarodowych Organizacji i Zamówień Publicznych w Ministerstwie Rozwoju i Technologii.
Szkolenie będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Więcej informacji o nadchodzących webinariach organizowanych przez PAIH znajdziesz na stronie Agencji
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH)
- Tel.: +48 22 334 99 10
- E-mail: paih24@paih.gov.pl
- Wszystko
-
Wydarzenie
Międzynarodowe Targi Budownictwa SIB 2022
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza na Międzynarodowe Targi Budownictwa SIB, które odbędą si…
WydarzeniePolskie Stoisko Narodowe na targach Indagra Food 2022
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach rolno-spożywczych Indagra Food, któ…
ArtykułSenegal – perspektywiczny rynek dla sektora budowlanego
Sektor budownictwa i robót publicznych (w skrócie BTP) odgrywa ważną rolę w gospodarce Senegalu. Bra…
WydarzenieWebinarium: E-commerce w Niemczech
Niemiecki rynek e-commerce rośnie – w 2021 o 15 proc. wobec roku ubiegłego, podobnie jak udział pols…
ArtykułKultura biznesu w Japonii
Poznanie i zrozumienie różnic kulturowych w biznesie może okazać się kluczowe dla nawiązania owocnej…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.