Konferencja E-commerce B2B
24.10.2024
Warszawa
Promedia zaprasza na Konferencja E-commerce B2B. Wydarzenie odbędzie się 19 listopada br. w Sound Garden Hotel, Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 18.

Firma Promedia powstała w 1998 roku w celu dostarczania profesjonalnej wiedzy przydatnej w pracy i prowadzeniu biznesu. Misją firmy jest pomaganie przez informowanie, inspirowanie, i integrowanie.
Konferencja adresowana jest głównie do:
- dyrektorów i specjalistów e-commerce,
- menedżerów sprzedaży i marketingu,
- prezesów i właścicieli firm.
Udział w Konferencji pozwoli m.in. na:
- zdobycie konkretnej i praktycznej wiedzy,
- nawiązanie nowych relacji biznesowych,
- poznać narzędzia do skalowania sprzedaży.
Patronem Honorowym wydarzenia jest Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH).
Więcej informacji na stronie organizatora wydarzenia
- Wszystko
- Aktualności (884)
- Wiedza (448)
- Kalendarz (1676)
-
Wydarzenie
Misja gospodarcza do Portugalii – SIM Conference 2025
PAIH zaprasza polskie firmy do udziału w misji gospodarczej na SIM Conference do Portugalii
WydarzenieGerman-Poland FinTech Bridge
Tematami spotkania będą m.in. możliwości współpracy, promocji innowacji finansowych i technologii pł…
WydarzenieStoisko PAIH na Cybersec Europe 2025
PAIH zaprasza do udziału w konferencji Cybersec Europe, która odbędzie się 21-22 maja 2025 roku w Br…
WydarzenieNowoczesne budownictwo prefabrykowane – polska szansa eksportowa
PAIH zaprasza na webinarium pt. „Nowoczesne budownictwo prefabrykowane – polska szansa eksportowa”, …
-
Artykuł
Inwestycja polskiej firmy w wodór i amoniak w Mauretanii
Całkowity koszt przedsięwzięcia szacowany jest na 1,5 mld USD
ArtykułGala podsumowująca inwestycje zrealizowane przy wsparciu PAIH w 2023 roku
W 2023 roku z udziałem PAIH zakończone zostały 74 projekty inwestycyjne o wartości 7,4 mld euro
ArtykułKierunek – Wietnam, szansa dla polskiego eksportera
Wietnam bramą dla polskich przedsiębiorców do rynku Azji Południowo-Wschodniej
-
Artykuł
Sprawdź, jak zastosować stawkę 0% w eksporcie towarów poza UE
Zgodnie z przyjętą konstrukcją VAT w Unii Europejskiej, podatek ten powinien obciążać konsumpcję, a …
ArtykułCzy eksport się opłaca – Jak zadbać o opłacalność?
Opłacalność eksportu to wypadkowa naszych kosztów i ceny, jaką realnie możemy uzyskać na rynku zagra…
ArtykułPoznaj swoje możliwości logistyczne – ryzyka i koszty
Zarówno w eksporcie tradycyjnym i e-commerce będziemy musieli ponieść koszty związane z transportem …
ArtykułProces i kanały sprzedaży – jak będziemy sprzedawać?
W tej sekcji pomożemy Tobie w przygotowaniu konkretnych założeń operacyjnych Twojej strategii ekspor…
ArtykułJak dotrzeć do klientów międzynarodowych?
Pierwszych klientów zagranicznych możemy zdobyć na różne sposoby. Na początku uruchommy nasze sieci …
-
Wydarzenie
Nabór śląskich przedsiębiorstw na Targi MIPIM 2025
MIPIM to najważniejsze wydarzenie branżowe o globalnym zasięgu, dedykowane szeroko pojętemu rynkowi …
WydarzenieŁódzkie na targach PLMA 2025 „World of Private Label”
Województwo Łódzkie zaprasza producentów marek własnych reprezentujących sektor MŚP w regionie do ud…
WydarzenieHiszpańsko-Polskie Forum Biznesowe
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w Hiszpańsko-Polskim Forum Biznesowym. Wydarz…
WydarzeniePolskie startupy cyfrowe na STEP Conference 2025 w Dubaju
PAIH zaprasza polskie start-upy z branży IT do zaprezentowania się na wydarzeniu STEP Conference w D…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.