Jak wejść na rynek chiński po pandemii?
03.04.2023
Online

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zaprasza w imieniu The EU-China Business Association, the EU SME Centre in Beijing, the Flanders-China Chamber of Commerce and the Italy-China Council Foundation do udziału w webinarium “How to Enter the Chinese Market: Different Channels and Approaches”, poświęconemu szeroko rozumianej tematyce związanej z wchodzeniem europejskich firm na rynek chiński.
Dlaczego warto wziąć udział?
Chiny otwierają swoje granice po pandemii i wiele europejskich firm z sektora MŚP jest zainteresowanych wejściem/powrotem na tamtejszy rynek. W tym kontekście kluczowy jest sposób wejścia, jako że istnieje co najmniej kilka dróg rozpoczęcia działalności na rynku chińskim. O tym jakie opcje mają europejskie firmy i którą z nich najlepiej wybrać, opowie Alessio Petino, konsultant z EU SME Centre. Przewidziano również sesję pytań i odpowiedzi.
Webinarium odbędzie się w języku angielskim.
Start: 12 kwietnia godz. 10:00
Udział bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP)
- Tel.: 801 332 202
- Wszystko
- Aktualności (327)
- Wiedza (195)
- Kalendarz (578)
- Centrum Wsparcia (310)
-
Artykuł
Regionalne Biuro Handlowe PAIH we Wrocławiu otwarte
Polska Agencja Inwestycji i Handlu uruchomiła kolejne z zapowiadanych dwunastu Regionalnych Biur Han…
ArtykułPolscy producenci spotykają się z bułgarskimi entuzjastami żeglarstwa
Co łączy Polskę i Bułgarię? Obydwa kraje łączy bogata kultura, zamiłowanie do rozrywki i… pyszne jed…
ArtykułPIE: Czy Polska może stać się europejskim liderem branży gier?
W 2022 r. przychody polskiej branży gier wyniosły 1,29 mld EUR, a łączne przychody branży wzrosły w …
ArtykułSpotkanie polskich firm z ukraińską agencją w Kijowie
W kijowskim Zagranicznym Biurze Handlowym PAIH odbyło się kolejne spotkanie polskich firm ze stroną …
ArtykułChińskie biura podróży mogą już organizować wyjazdy do Polski
Od 10 sierpnia 2023 r., po trzech latach przerwy związanych z pandemią Covid-19, chińskie biura podr…
-
Artykuł
Niemcy: weryfikacja kontrahentów i zawieranie umów
Rynek niemiecki jest dla polskich przedsiębiorców jednym z najbardziej oczywistych kierunków ekspans…
ArtykułFirmy amerykańskie w Polsce. Kapitał dla rozwoju i bezpieczeństwa
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie (SGH) wraz z Amerykańską Izbę Handlową w Polsce (AmCham) przygoto…
ArtykułNarodowe style negocjacyjne
Osoby, które wchodzą w relacje biznesowe z obcokrajowcami, powinny znać specyfikę narodowego stylu n…
ArtykułBiznes w ZEA
Zjednoczone Emiraty Arabskie to druga co do wielkości gospodarka w świecie arabskim, tuż po Arabii S…
ArtykułBiznes w Maroku
Maroko to piąta co do wielkości gospodarka w Afryce. Kraj ten stanowi naturalny pomost pomiędzy Euro…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.