Jak aplikować do DIANA NATO
24.07.2024
online
Program DIANA to szansa na rozwój technologiczny, ale także nawiązanie kluczowych kontaktów w międzynarodowym środowisku innowacji i obronności. Firmy, które brały udział w pierwszej edycji, takie jak polska firma Revobeam, podkreślają korzyści płynące z uczestnictwa – od wsparcia merytorycznego po szeroką sieć kontaktów, która otwiera nowe możliwości biznesowe.

Zespół PFR zaprasza do udziału w webinarium wszystkich zainteresowanych możliwościami, jakie oferuje program DIANA, oraz tym jak można wziąć w nim udział i skorzystać z unikalnych zasobów oraz wsparcia, jakie oferuje NATO.
Webinar odbędzie się 11 lipca godz. 10:00: „Jak skutecznie aplikować do DIANA – doświadczenia z edycji pilotażowej” – dowiesz się, czym jest akcelerator DIANA i jak do niego aplikować, poznasz tematykę wyzwań oraz doświadczenia polskiej firmy Revobeam z I edycji DIANA.
Spotkanie w języku polskim.
- Wszystko
- Kalendarz (1646)
-
Wydarzenie
Misja gospodarcza polskich firm do Mauretanii
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskie firmy z sektorów rolno-spożywczego oraz zielonyc…
ArtykułEksport elektrycznych autobusów
Od stycznia do listopada 2023 roku eksport wyniósł 1085 sztuk o wartości ponad 480,8 mln EUR
ArtykułBilans i perspektywy: polskie firmy między optymizmem a obawami
Pod koniec 2023 roku ponad połowa firm w Polsce oceniła swoją sytuację finansową jako relatywnie dob…
WydarzenieWorldFood Istanbul 2024
WorldFood Istanbul o jedno z najważniejszych miejsc spotkań tureckiego przemysłu spożywczego. Rokroc…
-
Wydarzenie
Forum Finansowania Mikro, Małych i Średnich Przedsiębiorców
W dn. 5 lipca 2022 r. o godz. 10.00 odbędzie się Forum Finansowania Mikro, Małych i Średnich Przedsi…
WydarzenieWŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA: CO TRZEBA I WARTO WIEDZIEĆ
Co o własności intelektualnej trzeba i warto wiedzieć wchodząc na rynki zagraniczne?
Wydarzenie„GO CANADA”- PRZEWODNIK PO RYNKU KANADYJSKIM
Temat: “Go Canada” – przewodnik po rynku kanadyjskim
WydarzenieSTRATEGIA EKSPORTOWA FIRM NA RYNKU NIEMIECKIM
Strategia eksportowa firm na rynku niemieckim – czyli jak sprzedawać towary i usługi w Niemczech
WydarzenieCykl seminariów "Export Gate"
Otwieranie nowego rynku – sprzedaż B2B i testowanie – metodologia i przykłady
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.