Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.

19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.
Krajowa Izba Gospodarcza (KIG)
- Tel.: +48 22 630 96 00
- E-mail: kig@kig.pl
- Wszystko
- Aktualności (989)
- Wiedza (529)
- Kalendarz (1805)
-
Artykuł
Hydroenergetyka Gruzji – niewykorzystany zasób Kaukazu
Aż 80 proc. energii elektrycznej produkowanej w kraju pochodzi z elektrowni wodnych
WydarzenieStoisko PAIH na Pharmed & Healthcare Vietnam 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach Pharmed & Healthcare Vietnam 2025.
WydarzenieStoisko PAIH na Salón Look 2025
PAIH zaprasza polskie firmy z branży beauty do udziału w targach Salón Look.
ArtykułKultura biznesu w Austrii
Austriacka kultura biznesu to unikalne połączenie formalizmu, precyzji i dbałości
ArtykułPsychologia handlu – jak przełamać lęk przed podnoszeniem cen
Jak budować strategię cenową, która wzmacnia relacje handlowe i pewność siebie w eksporcie
-
Artykuł
Wzrost wymiany handlowej między Polską a Irlandią
Polskie szanse na zwiększenie eksportu do Irlandii
ArtykułUruchomienie stałego połącznia lotniczego między Warszawą a Oradeą
Połączenie przyczyni się do wzrostu liczby turystów i inwestycji międzynarodowych w regionie.
ArtykułNowa usługa w aplikacji mObywatel
Usługa „Firma” znacząco upraszcza prowadzenie jednoosobowej działalności gospodarczej
ArtykułJak transformacja energetyczna kształtuje popyt na lit?
Do 2050 r. zapotrzebowanie na lit może wzrosnąć nawet 10-krotnie.
ArtykułAmerykański Boeing kontynuuje inwestycje w Polsce
Amerykańska firma wpisuje się w strategię zaawansowanych technologicznie BIZ w PL
-
Artykuł
Proekologiczna transformacja Meksyku
Meksyk, kojarzony przede wszystkim z wypoczynkiem, atrakcyjnymi plażami, tequilą, pikantną kuchnią i…
ArtykułSektor kosmetyczny w Brazylii
Brazylia to czwarty największy na świecie, zaraz po Stanach Zjednoczonych, Chinach i Japonii, rynek …
ArtykułSztuka negocjacji: kraje arabskie
Negocjacje w krajach arabskich nie będą skuteczne, jeśli nie uwzględnimy protokołu i kultury bizneso…
ArtykułPrzegląd makroekonomiczny 2023
Przegląd Makroekonomiczny jest tworzony, kompilowany i wysyłany przez PAIH w wersji polsko- i angloj…
ArtykułSankcje i kontrsankcje w handlu z Rosją
Akty agresji Federacji Rosyjskiej objawiające się nielegalną aneksją Krymu w 2014 r. oraz zbrojną na…
-
Wydarzenie
South European Belgrade Building EXPO 2025
Polscy przedsiębiorcy w czasie targów będą mogli skorzystać m.in. z merytorycznego i językowego wspa…
WydarzenieSpotkanie biznesowe w Krakowie
Wsparcie MŚP z woj. małopolskiego w ekspansji na rynkach zagranicznych
WydarzenieWietnam – nowy kierunek dla biznesu
Wydarzenie skierowane jest do MŚP z woj. łódzkiego, którzy planują eksport do Wietnamu i chcą lepiej…
WydarzenieThe Mining Show 2025
Polski pawilon na The Mining Show 2025, największym wydarzeniu branży górniczej i wydobywczej na Bli…
WydarzenieStoisko PAIH na China-CEEC Expo 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach The 4rd China-CEEC Expo & International Consumer Goods Fair 2025
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.