Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.

19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.

Krajowa Izba Gospodarcza (KIG)
- Tel.: +48 22 630 96 00
- E-mail: kig@kig.pl
- Wszystko
- Aktualności (919)
- Wiedza (479)
- Kalendarz (1735)
- Centrum Wsparcia (350)
-
Artykuł
Spowolnienie gospodarcze w Europie osłabia napływ inwestycji do Polski
Polska szanse to budowanie przewag w obszarach innowacji i nowoczesnych technologii
WideoPolskie kosmetyki – produkty z duszą
Producenci łączą zasoby natury z nowoczesnymi technologiami – obejrzyj wideo
ArtykułZakładanie spółki w Kazachstanie–jurysdykcja krajowa i AIFC, część 2/2
Wybór modelu rejestracji zależy od profilu działalności
ArtykułKultura biznesu w Japonii
Japonia to kraj o wysokim kontekście kulturowym i dużym znaczeniu relacji międzyludzkich
ArtykułZagraniczni dziennikarze zgłębiali wiedzę o polskim przemyśle jachtowym
Polscy producenci łączą tradycję i doświadczenie z nowoczesnym podejściem do budowy łodzi
-
Artykuł
Karaiby – czy tylko turystyka?
Państwa regionu stawiają na dywersyfikację gospodarek i rozwój nowoczesnych usług
ArtykułKultura biznesu w Niderlandach
Niderlandy znane są z pragmatyzmu, otwartości i silnych tradycji handlowych
ArtykułAmerykańskie cła a europejskie łańcuchy dostaw – co oznaczają dla Polski
Rosnące koszty transportu i logistyczne komplikacje
ArtykułPolska na progu rewolucji półprzewodnikowej
Wg Raportu „Półprzewodniki 2025”, oprac. przez zespół portalu Tek.info.pl pod patronatem PAIH
ArtykułArgentyna po reformach: gospodarka, handel i perspektywiczne sektory
Rynek argentyński stwarza coraz więcej możliwości współpracy handlowej i inwestycyjnej
-
Wydarzenie
Misja gospodarcza na targi Sales Kongres 2025
PAIH zaprasza do udziału w misji gospodarczej na targi Sales Kongres
WydarzenieSpotkanie „O biznesie przy kawie” w Gryficach
PAIH zaprasza przedsiębiorców z województwa zachodniopomorskiego na spotkanie pt. „O biznesie przy k…
WydarzenieSpotkanie „O biznesie przy kawie” w Drezdenku
PAIH zaprasza przedsiębiorców na spotkanie pt. „O biznesie przy kawie”
WydarzeniePAIH dla Mazowsza – mechanizmy wsparcia dla mazowieckich przedsiębiorców
PAIH i Województwo Mazowieckie zapraszają na wydarzenie „PAIH dla Mazowsza – mechanizmy wsparcia dla…
-
Instytucja
Agencja Rozwoju Przemysłu (ARP)
Jednym z obszarów działalności ARP S.A. w ramach usług finansowych jest wsparcie działalności proeks…
InstytucjaPolska Agencja Kosmiczna (POLSA)
POLSA odpowiada za promocję polskiego sektora kosmicznego w kraju i za granicą
InstytucjaKrajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (KOWR)
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa prowadzi działalność promocyjną i informacyjną, mającą na celu pr…
InstytucjaNarodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBR)
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBR) to agencja rządowa wspierająca rozwój innowacyjnej gospodark…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.