Expo 2025 Osaka, Kansai. Branża rolno-spożywcza
30.01.2024
Online
Japonia jest stabilnym krajem z bogatym i dobrze wykształconym społeczeństwem. Z populacją na poziomie 125 mln osób jest także jednym z największych na świecie rynków konsumenckich, co w zestawieniu z bardzo niską samowystarczalnością żywieniową może być okazją dla polskich firm z branży rolno-spożywczej.

O dobrych wynikach sprzedaży na rynku japońskim decyduje przede wszystkim jakość produktów, ich opakowanie oraz dopasowanie do gustów Japończyków. Pomimo tych trudności związanych właśnie wysokimi oczekiwaniami japońskich konsumentów, a także odległością i barierami pozataryfowymi, Japonia stanowi dla zagranicznych firm również „bramę do Azji”. Sukces na rynku japońskim jest równoznaczny z sukcesem na pozostałych rynkach azjatyckich.
Zapraszamy na webinarium podczas którego:
- poznasz szczegóły programu gospodarczego towarzyszącego udziałowi Polski w Expo 2025 Osaka, Kansai;
- zdobędziesz wiedzę nt. branży rolno-spożywczej w Japonii, jej deficytów i zapotrzebowania oraz oczekiwań japońskich konsumentów;
- znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak umiejętnie rozwijać współpracę z japońskimi partnerami;
- poznasz doświadczenia i wskazówki przedstawicieli polskich firm z branży rolno-spożywczej obecnych na japońskim rynku.
Szkolenie poprowadzą:
- Kana Fujita, Manager, Departament Rozwoju Rynków Zagranicznych, Kobe Bussan Co., LTD,
- Profesor Chieko Nakabayashi, Konsultant ds. rozwoju biznesu, Ogasawara Global LLC,
- Grzegorz Sinacki, Główny Specjalista, Departament Handlu i Współpracy Międzynarodowej, Ministerstwo Rozwoju i Technologii,
- Magdalena Rowińska, p.o. Dyrektor, Departament Wsparcia Eksportu, KOWR,
- Karolina Izdebska, Departament Analiz i Strategii Rynkowych, Zespół Ekspertów Branżowych, PAIH,
- Ana Horvatin, Koordynator ds. wsparcia biznesu, EU-Japan Centre for Industrial Cooperation,
- Renata Kasprzycka, Prezes Zarządu JAWO spółka z o. o. oraz Wiceprezes Zarządu AJINOMOTO JAWO sp. z o.o.,
- Maciej Taberski, POLMEAT,
- Kinga Gierosz, Brand and marketing Manager, Fermy Drobiu Woźniak Sp. z o.o.,
- Marta Szczygieł, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Tokio,
- Monika Hołowińska, Manager ds. Programu Promocji Gospodarczej, Departament Expo Osaka, PAIH,
- Małgorzata Szmidt, Ekspert, Departament Expo Osaka, PAIH.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
- Wszystko
- Aktualności (855)
- Wiedza (423)
- Kalendarz (1622)
-
Artykuł
Kiedy warto rozpocząć windykację
Zapewnienie wpływu należności od kontrahentów i pełna kontrola nad finansami firmy
WydarzenieStoisko PAIH na Central Asia Beauty Expo 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach Central Asia Beauty Expo, które odbędą się w dniach 29-31 maja 20…
WydarzenieConstruma 2025
PAIH zaprasza polskie firmy z branży budowlanej do współtworzenia stoiska promocyjnego na targach Co…
WydarzenieSelectUSA Investment Summit 2025 – jak skutecznie inwestować na rynku amery…
I jak najefektywniej wykorzystać obecność na SelectUSA Investment Summit w Waszyngtonie
WydarzenieStoisko PAIH na KIHE 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach KIHE 2025, które odbędą się w dniach 21-23 maja 2025 r. w Ałmaty,…
-
Artykuł
Dynamiczny rozwój sektora ubezpieczeń w Omanie
Spodziewany wzrost w sektorze ubezpieczeń w Omanie w bieżącym roku wynosi 10 proc.
ArtykułPolski sektor rowerowy rośnie w siłę
Sektor rowerowy w Polsce to silna branża z roczną produkcją na poziomie około miliona sztuk
ArtykułRozwój gospodarki cyfrowej w Arabii Saudyjskiej
48 proc. saudyjskich przedsiębiorstw zainwestowało w usługi przetwarzania w chmurze
ArtykułWyniki branży AGD w Polsce w 2023 roku (raport)
Pomimo wielu wyzwań w 2023, Polska utrzymała pozycję lidera w branży AGD w Europie
ArtykułEksport produktów rolno-spożywczych w 2023 roku
Wartość eksportu polskich produktów rolno-spożywczych w 2023 roku osiągnęła kwotę 236 mld zł
-
Artykuł
Jak dotrzeć do klientów międzynarodowych?
Pierwszych klientów zagranicznych możemy zdobyć na różne sposoby. Na początku uruchommy nasze sieci …
ArtykułZadowolenie klienta – Poznaj swojego odbiorcę
Zdecydowana część polskiego eksportu kierowana jest na dojrzałe rynki Unii Europejskiej i Wielkiej B…
ArtykułRynki eksportowe – dowiedz się jak wybrać odpowiedni
Zdecydowana część polskiego eksportu kierowana jest na dojrzałe rynki Unii Europejskiej i Wielkiej B…
ArtykułAnaliza SWOT – jak przeprowadzić analizę strategiczną?
Poznaj SWOT – analizę mocnych stron, słabych stron, szans oraz zagrożeń. Pomoże Ci ona w uporządkowa…
ArtykułZadowolenie klienta – jak dotrzeć do konsumentów?
Nawiążmy współpracę z osobą, która posiada ekspercką wiedzę o kraju, do którego chcemy eksportować. …
-
Wydarzenie
Łódzkie na targach branży budowlanej BATIBOUW 2025
Misja gospodarcza na targi branży budowlanej BATIBOUW 2025 oraz VI Forum Polskich Przedsiębiorców Bu…
WydarzenieBezpłatne stanowisko dla polskich firm na South Summit Brazil 2025
Targi South Summit Brazil to renomowane wydarzenie poświęcone innowacjom i start-upom
WydarzenieZrównoważony rozwój w praktyce – konferencja online dla MŚP
W programie konferencji prelekcje ekspertów z zakresu zrównoważonego rozwoju, gospodarki o obiegu za…
WydarzenieSzanse dla firm IT na rynku amerykańskim – debata
Dowiedz się, gdzie najlepiej ulokować firmę IT lub start-up, i jak skutecznie przygotować się na wyz…
WydarzenieMisja gospodarcza na EXPO Osaka i Bari-Ship 2025
Centrum Inicjatyw Gospodarczych Pomorza Zachodniego zaprasza do udziału w wyjazdowej misji gospodarc…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.