Expo 2025 Osaka, Kansai. Branża rolno-spożywcza
30.01.2024
Online
Japonia jest stabilnym krajem z bogatym i dobrze wykształconym społeczeństwem. Z populacją na poziomie 125 mln osób jest także jednym z największych na świecie rynków konsumenckich, co w zestawieniu z bardzo niską samowystarczalnością żywieniową może być okazją dla polskich firm z branży rolno-spożywczej.

O dobrych wynikach sprzedaży na rynku japońskim decyduje przede wszystkim jakość produktów, ich opakowanie oraz dopasowanie do gustów Japończyków. Pomimo tych trudności związanych właśnie wysokimi oczekiwaniami japońskich konsumentów, a także odległością i barierami pozataryfowymi, Japonia stanowi dla zagranicznych firm również „bramę do Azji”. Sukces na rynku japońskim jest równoznaczny z sukcesem na pozostałych rynkach azjatyckich.
Zapraszamy na webinarium podczas którego:
- poznasz szczegóły programu gospodarczego towarzyszącego udziałowi Polski w Expo 2025 Osaka, Kansai;
- zdobędziesz wiedzę nt. branży rolno-spożywczej w Japonii, jej deficytów i zapotrzebowania oraz oczekiwań japońskich konsumentów;
- znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak umiejętnie rozwijać współpracę z japońskimi partnerami;
- poznasz doświadczenia i wskazówki przedstawicieli polskich firm z branży rolno-spożywczej obecnych na japońskim rynku.
Szkolenie poprowadzą:
- Kana Fujita, Manager, Departament Rozwoju Rynków Zagranicznych, Kobe Bussan Co., LTD,
- Profesor Chieko Nakabayashi, Konsultant ds. rozwoju biznesu, Ogasawara Global LLC,
- Grzegorz Sinacki, Główny Specjalista, Departament Handlu i Współpracy Międzynarodowej, Ministerstwo Rozwoju i Technologii,
- Magdalena Rowińska, p.o. Dyrektor, Departament Wsparcia Eksportu, KOWR,
- Karolina Izdebska, Departament Analiz i Strategii Rynkowych, Zespół Ekspertów Branżowych, PAIH,
- Ana Horvatin, Koordynator ds. wsparcia biznesu, EU-Japan Centre for Industrial Cooperation,
- Renata Kasprzycka, Prezes Zarządu JAWO spółka z o. o. oraz Wiceprezes Zarządu AJINOMOTO JAWO sp. z o.o.,
- Maciej Taberski, POLMEAT,
- Kinga Gierosz, Brand and marketing Manager, Fermy Drobiu Woźniak Sp. z o.o.,
- Marta Szczygieł, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Tokio,
- Monika Hołowińska, Manager ds. Programu Promocji Gospodarczej, Departament Expo Osaka, PAIH,
- Małgorzata Szmidt, Ekspert, Departament Expo Osaka, PAIH.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
- Wszystko
- Aktualności (846)
- Wiedza (411)
- Kalendarz (1573)
-
Wydarzenie
Forum Biznesu Polska-Uzbekistan
Forum będzie okazją do nawiązania nowych kontaktów i poszerzenia współpracy handlowej i inwestycyjne…
WydarzenieHealth & Rehab 2025
Zaproszenie Wydarzenie skierowane jest do firm oferujących innowacyjne produkty i rozwiązania w obsz…
ArtykułSztuczna inteligencja w Unii Europejskiej – liderzy i outsiderzy
Dania, Szwecja i Belgia wyznaczają kierunki rozwoju w obszarze sztucznej inteligencji w UE
WydarzenieStoisko PAIH na National Restaurant Association (NRA) Show 2025
PAIH zaprasza polskie firmy z branży spożywczej do udziału w targach National Restaurant Association…
ArtykułRCEP – największy blok handlowy świata
Porozumienie zrzesza państwa odpowiadające za 30 proc. globalnego PKB
-
Artykuł
Nowa era biznesu: ESG w Polsce
46 proc. firm zadeklarowało opracowanie strategii zrównoważonego rozwoju
ArtykułNorthvolt ponownie inwestuje w Gdańsku
Northvolt inwestuje tym razem w centra badawcze i wsparcia dla biznesu
ArtykułWzrost turystyki w Chinach podczas obchodów Nowego Roku
Podczas 8-dniowego świętowania Nowego Roku Chińczycy podróżowali o 34 proc. częściej
ArtykułWarszawa i Pomorze w czołówce prestiżowego rankingu
4. i 5. miejsce w rankingu brytyjskiego „Financial Times”
ArtykułPozytywne nastroje wśród przedsiębiorców wciąż w trendzie wzrostowym
MIK wyniósł w lutym 102,0 pkt
-
Wideo
Wideo: O czym muszę pamiętać zanim rozpocznę działalność eksportową?
Wideo: O czym muszę pamiętać zanim rozpocznę działalność eksportową?
WideoWideo: Jak rozwinąć działalność eksportową?
Wideo: Jak rozwinąć działalność eksportową – przewodnik po instytucjach wsparcia
PodcastPodcast: Jak wykorzystać kanały cyfrowe w eksporcie?
Podcast: Jak wykorzystać kanały cyfrowe w eksporcie?
PodcastPodcast: Jak sprawdzić, czy firma jest gotowa do eksportu?
Podcast: Jak samodzielnie sprawdzić czy firma jest gotowa do eksportu?
-
Wydarzenie
XVII Światowy Tydzień Przedsiębiorczości w Elblągu
Bezpłatne wydarzenia dla przedsiębiorców, wspierające wiedzę i możliwości nawiązania cennych kontakt…
WydarzenieBIZNES WIR w Osztynie
W programie m.in. jak świadomie budować trwałe relacje biznesowe, które przyniosą realne korzyści
WydarzenieSeminarium biznesowe Polska-Mołdawia
Udział w wydarzeniu umożliwi poznanie potencjału lokalnego rynku i możliwości rozszerzenia współprac…
WydarzenieSzanse i wyzwania na rynku meksykańskim
Meksyk należy do czołówki najbardziej dynamicznych rynków e-commerce w Ameryce Łacińskiej
WydarzenieMisja gospodarcza w czasie targów Hannover Messe 2025
Wyjazd dedykowany firmom z sektora zaawansowanych technologii, mechaniki, elektrotechniki, przemysłu…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.