Expo 2025 Osaka, Kansai. Branża rolno-spożywcza
30.01.2024
Online
Japonia jest stabilnym krajem z bogatym i dobrze wykształconym społeczeństwem. Z populacją na poziomie 125 mln osób jest także jednym z największych na świecie rynków konsumenckich, co w zestawieniu z bardzo niską samowystarczalnością żywieniową może być okazją dla polskich firm z branży rolno-spożywczej.

O dobrych wynikach sprzedaży na rynku japońskim decyduje przede wszystkim jakość produktów, ich opakowanie oraz dopasowanie do gustów Japończyków. Pomimo tych trudności związanych właśnie wysokimi oczekiwaniami japońskich konsumentów, a także odległością i barierami pozataryfowymi, Japonia stanowi dla zagranicznych firm również „bramę do Azji”. Sukces na rynku japońskim jest równoznaczny z sukcesem na pozostałych rynkach azjatyckich.
Zapraszamy na webinarium podczas którego:
- poznasz szczegóły programu gospodarczego towarzyszącego udziałowi Polski w Expo 2025 Osaka, Kansai;
- zdobędziesz wiedzę nt. branży rolno-spożywczej w Japonii, jej deficytów i zapotrzebowania oraz oczekiwań japońskich konsumentów;
- znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak umiejętnie rozwijać współpracę z japońskimi partnerami;
- poznasz doświadczenia i wskazówki przedstawicieli polskich firm z branży rolno-spożywczej obecnych na japońskim rynku.
Szkolenie poprowadzą:
- Kana Fujita, Manager, Departament Rozwoju Rynków Zagranicznych, Kobe Bussan Co., LTD,
- Profesor Chieko Nakabayashi, Konsultant ds. rozwoju biznesu, Ogasawara Global LLC,
- Grzegorz Sinacki, Główny Specjalista, Departament Handlu i Współpracy Międzynarodowej, Ministerstwo Rozwoju i Technologii,
- Magdalena Rowińska, p.o. Dyrektor, Departament Wsparcia Eksportu, KOWR,
- Karolina Izdebska, Departament Analiz i Strategii Rynkowych, Zespół Ekspertów Branżowych, PAIH,
- Ana Horvatin, Koordynator ds. wsparcia biznesu, EU-Japan Centre for Industrial Cooperation,
- Renata Kasprzycka, Prezes Zarządu JAWO spółka z o. o. oraz Wiceprezes Zarządu AJINOMOTO JAWO sp. z o.o.,
- Maciej Taberski, POLMEAT,
- Kinga Gierosz, Brand and marketing Manager, Fermy Drobiu Woźniak Sp. z o.o.,
- Marta Szczygieł, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Tokio,
- Monika Hołowińska, Manager ds. Programu Promocji Gospodarczej, Departament Expo Osaka, PAIH,
- Małgorzata Szmidt, Ekspert, Departament Expo Osaka, PAIH.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
- Wszystko
- Aktualności (834)
- Wiedza (402)
- Kalendarz (1513)
-
Artykuł
Wzrost eksportu krajowych warzyw
Szansa na zwiększenie eksportu polskich warzyw na unijne rynki
WydarzenieDoing Business in Saudi Arabia
W ramach cyklu konferencji biznesowych „Doing Business in…” WFR zaprasza na rozmowę o największej go…
WydarzenieIII Łódzki Kongres Rozwoju Biznesu
Wsparcie lokalnych przedsiębiorców i liderów biznesu w ich rozwoju zawodowym
WydarzenieEstoński CIT
Szkolenie „Estoński CIT” to praktyczny przewodnik po nowoczesnym modelu opodatkowania spółek, który …
ArtykułPolsko-brytyjskie relacje handlowe nabierają tempa
Polskie przedsiębiorstwa wykorzystują swoje doświadczenie z czasów sprzed akcesji do UE
-
Artykuł
Kompendium Handlu Zagranicznego Polski – luty 2024 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuri Analiz PFR
ArtykułDynamiczny rozwój ukraińskiego biznesu w Polsce
W 2023 r. powstało około 28,6 tys. JDG prowadzonych przez obywateli Ukrainy
ArtykułNowa era biznesu: ESG w Polsce
46 proc. firm zadeklarowało opracowanie strategii zrównoważonego rozwoju
ArtykułNorthvolt ponownie inwestuje w Gdańsku
Northvolt inwestuje tym razem w centra badawcze i wsparcia dla biznesu
ArtykułWzrost turystyki w Chinach podczas obchodów Nowego Roku
Podczas 8-dniowego świętowania Nowego Roku Chińczycy podróżowali o 34 proc. częściej
-
Artykuł
Wybór zespołu – jak znaleźć odpowiednich ludzi?
Wiedza i doświadczenie pracowników i kadry zarządzającej są dla każdej firmy nieocenionym, unikalnym…
ArtykułRodzaje płatności w cyfrowym eksporcie
Przedsiębiorcy doświadczeni w e-commerce wskazują, że problemy z płatnością lub brak możliwości zapł…
ArtykułPlatformy sprzedażowe dopasowane do Twoich potrzeb
Platformy CRM (customer relations management) służą do kompleksowej obsługi handlu internetowego, w …
RaportNajnowszy EUROPEAN E-COMMERCE REPORT 2021
E-commerce Europe i EuroCommerce oraz zrzeszone organizacje, w tym Izba Gospodarki Elektronicznej, w…
PoradnikHandel transgraniczny / cross-border e-commerce
Sprzedaż za pośrednictwem Internetu otwiera możliwości dotarcia do klientów spoza rodzimego rynku. J…
-
Wydarzenie
6. Brytyjsko-Polskie Forum Technologiczne
Edycja 2024 skierowana jest do dyrektorów CIO i CTO z Polski oraz UK i skupi się na rozwoju współpra…
WydarzenieWebinar „Poland – a prime destination for your investment”
Ekspercka dyskusja na temat rentowności i przyszłych perspektyw inwestowania w Polsce
WydarzenieMożliwości ekspansji w oparciu o zamówienia organizacji międzynarodowych
Bezpłatne szkolenie dla firm z sektora MŚP odbędzie się w ramach Dni Przedsiębiorczości Poznań podcz…
WydarzeniePolsko-niemiecka współpraca gospodarcza – wyzwania i szanse
Uczestnicy panelu dowiedzą się jak prowadzić działalności na rynku niemieckim, jakie są możliwości i…
Wydarzenie10. Kongres Klastrów Polskich
Kongres pod hasłwm „20 lat Polski w UE, 10 lat rozwoju innowacji dzięki klastrom i funduszom europej…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.