Expo 2025 Osaka, Kansai. Branża rolno-spożywcza
30.01.2024
Online
Japonia jest stabilnym krajem z bogatym i dobrze wykształconym społeczeństwem. Z populacją na poziomie 125 mln osób jest także jednym z największych na świecie rynków konsumenckich, co w zestawieniu z bardzo niską samowystarczalnością żywieniową może być okazją dla polskich firm z branży rolno-spożywczej.

O dobrych wynikach sprzedaży na rynku japońskim decyduje przede wszystkim jakość produktów, ich opakowanie oraz dopasowanie do gustów Japończyków. Pomimo tych trudności związanych właśnie wysokimi oczekiwaniami japońskich konsumentów, a także odległością i barierami pozataryfowymi, Japonia stanowi dla zagranicznych firm również „bramę do Azji”. Sukces na rynku japońskim jest równoznaczny z sukcesem na pozostałych rynkach azjatyckich.
Zapraszamy na webinarium podczas którego:
- poznasz szczegóły programu gospodarczego towarzyszącego udziałowi Polski w Expo 2025 Osaka, Kansai;
- zdobędziesz wiedzę nt. branży rolno-spożywczej w Japonii, jej deficytów i zapotrzebowania oraz oczekiwań japońskich konsumentów;
- znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak umiejętnie rozwijać współpracę z japońskimi partnerami;
- poznasz doświadczenia i wskazówki przedstawicieli polskich firm z branży rolno-spożywczej obecnych na japońskim rynku.
Szkolenie poprowadzą:
- Kana Fujita, Manager, Departament Rozwoju Rynków Zagranicznych, Kobe Bussan Co., LTD,
- Profesor Chieko Nakabayashi, Konsultant ds. rozwoju biznesu, Ogasawara Global LLC,
- Grzegorz Sinacki, Główny Specjalista, Departament Handlu i Współpracy Międzynarodowej, Ministerstwo Rozwoju i Technologii,
- Magdalena Rowińska, p.o. Dyrektor, Departament Wsparcia Eksportu, KOWR,
- Karolina Izdebska, Departament Analiz i Strategii Rynkowych, Zespół Ekspertów Branżowych, PAIH,
- Ana Horvatin, Koordynator ds. wsparcia biznesu, EU-Japan Centre for Industrial Cooperation,
- Renata Kasprzycka, Prezes Zarządu JAWO spółka z o. o. oraz Wiceprezes Zarządu AJINOMOTO JAWO sp. z o.o.,
- Maciej Taberski, POLMEAT,
- Kinga Gierosz, Brand and marketing Manager, Fermy Drobiu Woźniak Sp. z o.o.,
- Marta Szczygieł, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Tokio,
- Monika Hołowińska, Manager ds. Programu Promocji Gospodarczej, Departament Expo Osaka, PAIH,
- Małgorzata Szmidt, Ekspert, Departament Expo Osaka, PAIH.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
- Wszystko
- Aktualności (871)
- Wiedza (441)
- Kalendarz (1657)
-
Artykuł
Zmiany w ustawie sankcyjnej – jak nowe przepisy wpłyną na handel
Zmiany mają na celu uszczelnienie systemu i przeciwdziałanie obchodzeniu restrykcji handlowych
ArtykułGUS: Obroty towarowe handlu zagranicznego (styczeń 2025)
Ujemne saldo ukształtowało się na poziomie 4,1 mld PLN
ArtykułE-handel rośnie w siłę – nowy rok zaczął się z impetem
W styczniu 2025 r. obroty w handlu detalicznym były o 5,5 proc. wyższe niż w styczniu 2024 r.
WydarzenieWarsztaty dla firm z branży maszyn i urządzeń
Programy dotacyjne i wsparcie instytucjonalne rozwoju eksportu oraz ekspansji inwestycyjnej w polski…
WydarzenieSzanse eksportowe na Bałkanach dla firm z Podkarpacia
Praktyczne informacje na temat wymiany handlowej z krajami bałkańskimi – specyfika regionu i jego po…
-
Artykuł
Dopisz się do katalogu promującego polski sektor budowy
Publikacja będzie dostępna bezpłatnie online
ArtykułRumunia – zmiany w systemie RO e-Transport
System RO e-Transport służy do monitorowania przewozu towarów o podwyższonym ryzyku podatkowym
ArtykułUE wprowadza nowe przepisy dotyczące bezpieczeństwa zabawek
PE zatwierdził swoje stanowisko w sprawie przeglądu przepisów UE dotyczących bezpieczeństwa zabawek
-
Artykuł
Ubezpieczenia światowego handlu i inwestycji wzrosły o 11 proc.
2 biliony 630 miliardów dolarów wyniosła wartość ubezpieczonych w ubiegłym roku międzynarodowych inw…
ArtykułCzechy e-handlem stoją. To szansa dla polskich firm
Zaledwie 5 proc. polskich firm sprzedających towary online wysyła je za granicę. E-handel zyskuje je…
ArtykułCzy jesteśmy gotowi wyjść poza granice? Raport
Zapraszamy do zapoznania się raportu z 2021 roku na temat postaw nieeksportujących polskich przedsię…
ArtykułNa co jest popyt w Indiach?
Zanim zainwestujesz w ekspansję na rynku indyjskim, dowiedz się jakie produkty i technologie mają ta…
ArtykułStereotypy i mity: opieszałe inwestycje na rynkach Ameryki Łacińskiej
Moje doświadczenie wskazuje, że główną barierą jest bardzo słaba znajomość tamtego regionu i kierowa…
-
Wydarzenie
Warsztaty dla startupów – budowanie strategii internacjonalizacji
Zdobądź praktyczną wiedzę i narzędzia do planowania ekspansji na rynki zagraniczne
WydarzenieWarsztaty dla MŚP „Ścieżka SMART” w Gdańsku
Warsztaty dedykowane są firmom, które chcą się rozwijać, wdrażać innowacyjne rozwiązania i zwiększać…
WydarzenieWarsztaty transformacji cyrkularnej w Jasionce
Warsztaty dedykowane są głównie przedstawicielom branży budowlanej, motoryzacyjnej, chemicznej oraz …
WydarzenieWarsztaty dla MŚP "Ścieżka SMART" w Krakowie
Ścieżka SMART skierowana jest do firm, które chcą się rozwijać, wdrażać innowacyjne rozwiązania i zw…
WydarzenieDoing Business in Saudi Arabia
W ramach cyklu konferencji biznesowych „Doing Business in…” WFR zaprasza na rozmowę o największej go…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.