Expo 2025 Osaka, Kansai. Branża rolno-spożywcza
30.01.2024
Online
Japonia jest stabilnym krajem z bogatym i dobrze wykształconym społeczeństwem. Z populacją na poziomie 125 mln osób jest także jednym z największych na świecie rynków konsumenckich, co w zestawieniu z bardzo niską samowystarczalnością żywieniową może być okazją dla polskich firm z branży rolno-spożywczej.

O dobrych wynikach sprzedaży na rynku japońskim decyduje przede wszystkim jakość produktów, ich opakowanie oraz dopasowanie do gustów Japończyków. Pomimo tych trudności związanych właśnie wysokimi oczekiwaniami japońskich konsumentów, a także odległością i barierami pozataryfowymi, Japonia stanowi dla zagranicznych firm również „bramę do Azji”. Sukces na rynku japońskim jest równoznaczny z sukcesem na pozostałych rynkach azjatyckich.
Zapraszamy na webinarium podczas którego:
- poznasz szczegóły programu gospodarczego towarzyszącego udziałowi Polski w Expo 2025 Osaka, Kansai;
- zdobędziesz wiedzę nt. branży rolno-spożywczej w Japonii, jej deficytów i zapotrzebowania oraz oczekiwań japońskich konsumentów;
- znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak umiejętnie rozwijać współpracę z japońskimi partnerami;
- poznasz doświadczenia i wskazówki przedstawicieli polskich firm z branży rolno-spożywczej obecnych na japońskim rynku.
Szkolenie poprowadzą:
- Kana Fujita, Manager, Departament Rozwoju Rynków Zagranicznych, Kobe Bussan Co., LTD,
- Profesor Chieko Nakabayashi, Konsultant ds. rozwoju biznesu, Ogasawara Global LLC,
- Grzegorz Sinacki, Główny Specjalista, Departament Handlu i Współpracy Międzynarodowej, Ministerstwo Rozwoju i Technologii,
- Magdalena Rowińska, p.o. Dyrektor, Departament Wsparcia Eksportu, KOWR,
- Karolina Izdebska, Departament Analiz i Strategii Rynkowych, Zespół Ekspertów Branżowych, PAIH,
- Ana Horvatin, Koordynator ds. wsparcia biznesu, EU-Japan Centre for Industrial Cooperation,
- Renata Kasprzycka, Prezes Zarządu JAWO spółka z o. o. oraz Wiceprezes Zarządu AJINOMOTO JAWO sp. z o.o.,
- Maciej Taberski, POLMEAT,
- Kinga Gierosz, Brand and marketing Manager, Fermy Drobiu Woźniak Sp. z o.o.,
- Marta Szczygieł, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Tokio,
- Monika Hołowińska, Manager ds. Programu Promocji Gospodarczej, Departament Expo Osaka, PAIH,
- Małgorzata Szmidt, Ekspert, Departament Expo Osaka, PAIH.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
- Wszystko
- Aktualności (969)
- Wiedza (505)
- Kalendarz (1790)
- Centrum Wsparcia (350)
-
Wydarzenie
Odbudowa Ukrainy – Szanse dla przedsiębiorców z województwa śląskiego
PAIH zaprasza do udziału w webinarium pn. „Odbudowa Ukrainy – Szanse dla przedsiębiorców z województ…
WydarzenieStoisko PAIH na targach Biograd Boat Show 2025
PAIH zaprasza producentów jachtów i łodzi oraz wyposażenia marin do udziału w targach Biograd Boat S…
WydarzenieStoisko narodowe na konferencji Web Summit 2025
Ministerstwo Cyfryzacji wraz z PAIH zapraszają do współtworzenia stoiska podczas Web Summit.
ArtykułKultura biznesu w Korei
W Korei Południowej ogromne znaczenie przypisuje się statusowi społecznemu oraz hierarchii
ArtykułJak skutecznie budować markę spożywczą w Wielkiej Brytanii, część 2/2
Regulacje w branży spożywczej w UK określają zasady bezpieczeństwa, jakości i oznakowania produktów
-
Artykuł
Lubuska Akademia Przedsiębiorczości – dwa dni intensywnej nauki
Program Akademii obejmował szereg praktycznych szkoleń i prelekcji
ArtykułGUS: Obroty towarowe handlu zagranicznego w styczniu-kwietniu 2025
Ujemne saldo ukształtowało się na poziomie 11,6 mld PLN
ArtykułLondyński East Bank szansą dla sektora budowlanego?
Decyzją władz Londynu dawny kompleks sportowy w Stratford przechodzi metamorfozę wartą 1,1 mld. £
ArtykułPolska na Intersolar 2025 – podsumowanie
W tym roku na Intersolar swoja ofertę prezentowało 2 737 wystawców
ArtykułFrancja trzecim partnerem eksportowym Polski
W I kwartale 2025 roku udział Francji w polskim eksporcie wyniósł 6 proc.
-
Artykuł
Psychologia handlu – decyzje cenowe w eksporcie
Jak ustalić cenę, by nie zaniżyć wartości, nie odstraszyć i nie stracić marży?
ArtykułKultura biznesu w Szwecji
Kultura biznesowa Szwecji opiera się na powściągliwości emocjonalnej i przejrzystości przekazu
ArtykułAlbania stawia na rozwój
W ślad za stabilizacją finansów publicznych idą ambitne reformy i inwestycje
ArtykułUzbekistan – rosnący rynek z potencjałem dla polskich eksporterów
W 2024 roku Uzbekistan przeznaczył ponad 118,5 mln USD na modernizację sektora rolnego
ArtykułWyzwania i świadomość branży budowlanej na drodze do ESG
Budynki odpowiadają za około 38 proc. światowych emisji CO₂
-
Wydarzenie
Stoisko PAIH na targach Global Rail 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach Global Rail Transport Infrastructure Exhibition and Conference (G…
WydarzenieStoisko PAIH na targach Thessaloniki International Fair 2025
PAIH zaprasza polskich przedsiębiorców do udziału w targach Thessaloniki International Fair.
WydarzenieAkademia Biznesu w Łodzi
PAIH zaprasza do udziału w bezpłatnym szkoleniu pn. Akademia Biznesu.
WydarzenieCzłuchowskie spotkanie Eksporterów – sięgaj po rynki zagraniczne z PAIH
PAIH zaprasza na spotkanie “Człuchowskie spotkanie Eksporterów – sięgaj po rynki zagraniczne z PAIH”…
WydarzenieCyfrowa Transformacja Zdrowia – szanse dla MedTech w konkursach Horyzont Eu…
PAIH zaprasza na webinarium pt. Cyfrowa Transformacja Zdrowia – szanse dla MedTech w konkursach Hory…
-
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.
