Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online

Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Aktualności (856)
- Wiedza (424)
- Kalendarz (1626)
- Centrum Wsparcia (349)
-
Wydarzenie
Sektor motoryzacyjny w Brazylii
Jak wygląda rynek samochodowy w Brazylii oraz szanse i wyzwania dla przedsiębiorców
ArtykułCo wybierają Chinki? Trendy w produktach zdrowotnych dla ciężarnych
Do 2026 r. wartość chińskiego rynku produktów zdrowotnych dla ciężarnych ma wzrosnąć do 9,5 mld USD
ArtykułHiszpańska gospodarka i jej znaczenie dla polskich eksporterów
Hiszpański rynek odgrywa coraz ważniejszą rolę dla polskich przedsiębiorców
WydarzenieEksport żywności do Kanady – targi SIAL Canada 2025
Uczestnicząc w webinarium będzie można poszerzyć swoją wiedzę i dowiedzieć się, jak skutecznie zaist…
ArtykułBranża gamingowa w USA: Szanse i sukcesy polskich firm
Według danych z 2024 roku przychody z branży gier wideo w USA wyniosły 58,7 mld USD
-
Artykuł
Potencjał inwestycyjny polskich miast – Olsztyn
Olsztyn charakteryzuje się ogromnym potencjałem ekonomicznym i edukacyjnym
ArtykułPotencjał inwestycyjny polskich miast – Lublin
Lublin to jeden z czołowych ośrodków branży informatycznej w kraju
-
Artykuł
Zjednoczone Emiraty Arabskie – szansa dla polskiej żywności
Polscy eksporterzy żywności w poszukiwaniu nowych rynków zbytu mogą zainteresować się stosunkowo nie…
ArtykułRynek kosmetyczny w Japonii
Japoński rynek kosmetyczny jest trzecim największym na świecie, tuż po USA i Chinach. W 2021 r. jego…
ArtykułMiędzynarodowy charakter transportu intermodalnego
Wzrost wolumenu handlu internetowego w okresie pandemii i tuż po przyczynił się pośrednio do rozwoju…
ArtykułDominikana – kraj o wielu twarzach gospodarczych
Dominikana przez bardzo długi czas była uważana za kraj monokulturowy, którego gospodarka opierała s…
ArtykułRynki nordyckie – o czym należy wiedzieć?
Kraje północy Europy łączy wspólna historia, kultura i tradycja nordycka. Do tego obszaru zaliczamy …
-
Wydarzenie
Warsztaty dla MŚP "Ścieżka SMART" w Krakowie
Ścieżka SMART skierowana jest do firm, które chcą się rozwijać, wdrażać innowacyjne rozwiązania i zw…
WydarzenieDoing Business in Saudi Arabia
W ramach cyklu konferencji biznesowych „Doing Business in…” WFR zaprasza na rozmowę o największej go…
WydarzenieIII Łódzki Kongres Rozwoju Biznesu
Wsparcie lokalnych przedsiębiorców i liderów biznesu w ich rozwoju zawodowym
-
Artykuł
Nabór I/2018: Kanada, Meksyk, Stany Zjednoczone
Dokumentacja konkursowa projektu Polskie Mosty Technologiczne.
ArtykułNabór II/2018: Japonia, Chiny, Wietnam
Dokumentacja konkursowa projektu Polskie Mosty Technologiczne.
ArtykułNabór II/2019: Norwegia, Rosja, Ukraina
Dokumentacja konkursowa projektu Polskie Mosty Technologiczne.
ArtykułNabór I/2019: Australia, Indie, Izrael
Dokumentacja konkursowa projektu Polskie Mosty Technologiczne.
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.