Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online

Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Aktualności (947)
- Wiedza (495)
- Kalendarz (1780)
- Centrum Wsparcia (350)
-
Wydarzenie
Eksport na rynki perspektywiczne i nietradycyjne
PAIH zaprasza na spotkanie pt. „Eksport na rynki perspektywiczne i nietradycyjne”
ArtykułUmowa UE–Mercosur – szansa dla Polski i Unii z innej perspektywy
Nowe otwarcie na dwóch kontynentach
ArtykułCzy Brazylia jest interesującym rynkiem dla polskich przedsiębiorców?
Seminarium, przygotowane przez PPCC, pokazało, że Brazylia jest szansą dla polskich eksporterów
ArtykułChiński rynek produktów dziecięcych – szanse dla polskich eksporterów
Kanały sprzedaży – siła online i rola offline
-
Artykuł
FENELEC, czyli marokańska energia w Polsce
Celem wizyty było nawiązanie kontaktów z dostawcami sprzętu elektrycznego i oświetleniowego
ArtykułSztuczna inteligencja w handlu transgranicznym
Zastosowanie AI może zwiększyć światowy handel towarami o 10 proc., a usługami o 6,5 proc.
ArtykułPolskie mięso drobiowe powraca na rynek chiński
Polska zyskuje stabilniejsze i bardziej przewidywalne warunki handlu
WideoPolskie meble – elegancja, jakość, funkcjonalność
Polskie meble projektowane są z pasją i szacunkiem do rzemiosła
ArtykułMiędzynarodowy konkurs dla innowacyjnych firm biotechnologicznych
Zgłoszenia do konkursu tylko do 30 września. Do wygrania wsparcie warte do 500 tys. euro
-
Artykuł
Zakładanie spółki w Kazachstanie–jurysdykcja krajowa i AIFC, część 2/2
Wybór modelu rejestracji zależy od profilu działalności
ArtykułKultura biznesu w Japonii
Japonia to kraj o wysokim kontekście kulturowym i dużym znaczeniu relacji międzyludzkich
ArtykułKazachstan–potencjał i szanse dla polskich eksporterów, część 1/2
Poznaj kazachstańską gospodarkę
ArtykułPolska ekspansja gospodarcza nabiera nowego wymiaru
Nowe wyzwania i kierunki polskiego eksportu
ArtykułUmowy o wolnym handlu z państwami latynoamerykańskimi i karaibskimi
Przedsiębiorcy na umowach o wolnym handlu oszczędzają kilkaset tysięcy euro rocznie
-
Wydarzenie
Z rynku lokalnego na globalne – jak rozwijać firmę z PAIH i Inkubatorem Prz…
PAIH wraz z Inkubatorem Przedsiębiorczości Krosno zaprasza do uczestnictwa w webinarium pt. „Z rynku…
WydarzenieDzień Polskiej Logistyki w Pradze
Ambasada Rzeczypospolitej Polskiej w Pradze serdecznie zaprasza do udziału w konferencji „Dzień Pols…
WydarzenieFrancuski rynek meblowy
PAIH zaprasza przedsiębiorców na webinarium pn. „Francuski rynek meblowy”.
WydarzenieSeminarium „Doing business in Romania”
PAIH, Województwo Łódzkie oraz Polsko-Rumuńską Bilateralną Izbą Handlowo-Przemysłową zapraszają na s…
WydarzenieSpotkanie „O biznesie przy kawie” w Zielonej Górze
PAIH zaprasza przedsiębiorców na spotkanie pt. „O biznesie przy kawie”
-
Instytucja
Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
Wsparcie dla eksporterów i inwestorów realizowane jest przez Oddział ds. Promocji Gospodarczej Regio…
InstytucjaŁódzkie dla Biznesu
„Łódzkie dla Biznesu” to kompleksowy system wsparcia gospodarki w województwie łódzkim, w ramach kt…
InstytucjaUrząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
Lubuskie przedsiębiorstwa rozpoczynające działalność eksportową oraz działające już na rynkach zagra…
InstytucjaUrząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego
Jest administracją samorządową szczebla wojewódzkiego – instytucją publiczną zapewniającą bezpłatn…
InstytucjaUrząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
Kujawsko-Pomorskie Centrum Obsługi Inwestorów i Eksporterów (K-PCOIE) zostało zainaugurowane w 2011 …
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.