Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online

Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Aktualności (976)
- Wiedza (512)
- Kalendarz (1797)
- Centrum Wsparcia (351)
-
Artykuł
Przegląd gospodarek europejskich – listopad 2025 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
ArtykułGUS: Obroty towarowe handlu zagranicznego w styczniu-wrześniu 2025
Ujemne saldo ukształtowało się na poziomie 19,6 mld PLN
ArtykułPolska na Pollutec 2025 – podsumowanie
Na stoisku narodowym promowano oferty 45 polskich przedsiębiorstw
ArtykułPraktyczny przewodnik dla polskiej firmy na rynku ZEA, część 2/2
Ważny dla osiągnięcia sukcesu w ZEA jest networking
-
Artykuł
Polska na Tokyo Game Show 2025 w Japonii – podsumowanie
Na stoisku promowana była oferta prawie 50 polskich firm
ArtykułPolskie stoisko narodowe na targach ANUGA 2025 – podsumowanie
W wydarzeniu uczestniczyło 40 polskich firm, które zaprezentowały swoje produkty
ArtykułNowa fabryka słodyczy w Opatówku obsłuży głównie rynki eksportowe
Polska wzmacnia pozycję w branży FMCG
ArtykułPolska branża czekoladowa zyskuje na znaczeniu w eksporcie
Słodycze trafiają do ponad 50 krajów na wszystkich kontynentach
ArtykułPAIH Forum Biznesu 2025 coraz bliżej!
Wsparcie biznesu, w tym eksportu – ruszyła rejestracja
-
Artykuł
Kultura biznesu w Tajlandii
Tajlandia to dynamicznie rozwijający się rynek o ogromnym potencjale dla przedsiębiorców
ArtykułSzanse dla polskich eksporterów w Argentynie, część 2/2
Atrakcyjny partner do komplementarnej współpracy
ArtykułArgentyna – potencjał gospodarczy i bogactwo sektorów, część 1/2
Jeden z najbardziej obiecujących kierunków eksportowych
ArtykułChiński rynek produktów dziecięcych – szanse dla polskich eksporterów
Kanały sprzedaży – siła online i rola offline
ArtykułKultura biznesu w Wietnamie
Wejście na rynek wymaga znajomości realiów gospodarczych i zrozumienia lokalnych norm kulturowych
-
Wydarzenie
E-eksport. Wielkie możliwości dla małych firm
PAIH wraz z KIG, Izbą Przemysłowo-Handlową w Białymstoku i Amazon zaprasza na szkolenie pt. „E-ekspo…
WydarzenieMisja gospodarcza do Angoli
PAIH zaprasza polskie firmy z branży wydobywczej do udziału w misji gospodarczej do Angoli
WydarzenieWłosko-Polskie Forum Lotniczo-Kosmiczne 2025
PAIH serdecznie zaprasza do udziału w piątej edycji Włosko-Polskiego Forum Lotniczo-Kosmicznego
WydarzenieEkspansja do ZEA – jak bezpiecznie wejść na rynek i zweryfikować partnerów …
PAIH zaprasza na webinarium pt. „Ekspansja do ZEA – jak bezpiecznie wejść na rynek i zweryfikować pa…
WydarzenieZ PAIH na Beautyworld Middle East – przygotowanie polskich firm kosmetyczny…
PAIH zaprasza na webinarium pt. „Z PAIH na Beautyworld Middle East – przygotowanie polskich firm kos…
-
Instytucja
Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego
Centrum Obsługi Inwestorów i Eksporterów przy Urzędzie Marszałkowskim Województwa Warmińsko-Mazurski…
InstytucjaUrząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
Wsparcie dla eksporterów i inwestorów realizowane jest przez Oddział ds. Promocji Gospodarczej Regio…
InstytucjaŁódzkie dla Biznesu
„Łódzkie dla Biznesu” to kompleksowy system wsparcia gospodarki w województwie łódzkim, w ramach kt…
InstytucjaUrząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
Lubuskie przedsiębiorstwa rozpoczynające działalność eksportową oraz działające już na rynkach zagra…
InstytucjaUrząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego
Jest administracją samorządową szczebla wojewódzkiego – instytucją publiczną zapewniającą bezpłatn…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.