Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online

Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Kalendarz (1808)
-
Artykuł
Inwestycje zagraniczne polskiego kapitału w roku 2023
Inwestycje zagraniczne polskiego kapitału odzwierciedlają potrzebę dywersyfikacji rynków zbytu
ArtykułSpotkania B2B z importerami z Azji (9-10 września 2024)
Do udziału zgłosiło się prawie 100 polskich firm, spośród których wyselekcjonowano 71
WydarzenieHydrogen EXPO 2024
Wydarzenie sektora technologicznego dotyczące rozwoju łańcucha dostaw wodoru
ArtykułDywersyfikacja geograficzna polskiego eksportu
Polski eksport jest uzależniony od UE – aż 75 proc. naszych towarów trafia właśnie na te rynki
ArtykułPolski rynek e-commerce w latach 2024-2028
Do 2028 roku m-commerce może przejąć ponad 50 proc. wartości sprzedaży e-commerce w Polsce
-
Wydarzenie
Misja gospodarcza na Tajwan 2023 – branża półprzewodników
Polska Agencja Inwestycji i Handlu wraz z partnerami zaprasza polskie firmy i instytucje z branży pó…
WydarzenieIII Polskie Forum Gospodarcze i Technologiczne w Szwajcarii
III Polskie Forum Gospodarcze i Technologiczne, które odbędzie się w dniach 18-19 września w Bernie …
WydarzenieStoisko PAIH na targach Life Sciences Baltics
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskie firmy do udziału w targach Life Sciences Baltics…
WydarzenieStoisko PAIH na targach Bygg Reis Deg 2023
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w największych międzynarodowych targach sekto…
WydarzenieWodorowa misja gospodarcza do Stavanger
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskie przedsiębiorstwa działające w sektorze technolog…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.