Doing business in Israel
23.06.2023
online

Dynamiczny rynek izraelski może okazać się perspektywicznym kierunkiem ekspansji polskich firm w regionie Bliskiego Wschodu. Choć to stosunkowo mały kraj, to niezwykle chłonny, z dużą siłą nabywczą konsumentów, aktywny w międzynarodowej współpracy gospodarczej, operujący w ramach zachodnich standardów biznesowych.
Ponad 50% polskiego eksportu do Izraela to artykuły rolno-spożywcze. Popyt jest też m.in. na kosmetyki, nowoczesne technologie, materiały budowlane oraz dekoracyjne.
O tym jakie możliwości biznesowe są w Izraelu i jak wygląda ten rynek oczami przedsiębiorców już 4 lipca na konferencji online „Doing Business in Israel”.
Organizatorami wydarzenia są: Samorząd Województwa Wielkopolskiego, Wielkopolski Fundusz Rozwoju Sp. z o.o. oraz Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A.
- Wszystko
- Aktualności (326)
- Wiedza (195)
- Kalendarz (579)
- Centrum Wsparcia (310)
-
Artykuł
„Made in Uruguay ” – gospodarka
Nazywany „latynoską Szwajcarią” lub „Doliną Krzemową” Ameryki Południowej.
ArtykułCBAM – nowy podatek dla importerów
1 października br. zaczną obowiązywać przepisy mechanizmu CBAM.
ArtykułPrzedsiębiorco, skorzystaj ze środków unijnych
PARP zachęca wszystkich mikro, małych i średnich przedsiębiorców do skorzystania ze środków unijnych…
ArtykułPrzegląd gospodarek europejskich – sierpień 2023
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR.
ArtykułTrwa rejestracja na PAIH Forum Biznesu
Trwa rejestracja na największe święto polskiej przedsiębiorczości – PAIH Forum Biznesu.
-
Artykuł
CBAM – nowy podatek dla importerów
1 października br. zaczną obowiązywać przepisy mechanizmu CBAM.
ArtykułPrzedsiębiorco, skorzystaj ze środków unijnych
PARP zachęca wszystkich mikro, małych i średnich przedsiębiorców do skorzystania ze środków unijnych…
ArtykułPrzegląd gospodarek europejskich – sierpień 2023
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR.
ArtykułTrwa rejestracja na PAIH Forum Biznesu
Trwa rejestracja na największe święto polskiej przedsiębiorczości – PAIH Forum Biznesu.
ArtykułPARP opublikował wyniki badań stanu innowacyjności polskich firm.
Firmy były analizowane pod względem umiędzynarodowienia, współpracy z innymi podmiotami i uwarunkow…
-
Artykuł
„Made in Uruguay ” – gospodarka
Nazywany „latynoską Szwajcarią” lub „Doliną Krzemową” Ameryki Południowej.
ArtykułUrugwaj – charakterystyka
Urugwajczycy twierdzą, że inne kraje mają swoje historie, a oni mają futbol. Nazwa kraju jest nazwą …
ArtykułPolska – Włochy
Polska i Włochy są dla siebie bardzo ważnymi partnerami gospodarczymi. W 2022 roku Włochy były dla P…
Artykuł„Made in Italy”- gospodarka
Włochy są jedną z najsilniejszych gospodarek w Europie i należą do najbardziej uprzemysłowionych i n…
ArtykułWłochy – charakterystyka
Włochy, Republika Włoska-państwo położone w Europie Południowej, głównie na Półwyspie Apenińskim, dr…
-
Artykuł
Polskie Mosty Technologiczne: najczęściej zadawane pytania
Najczęściej zadawane pytania przedsiębiorców dotyczące programu Polskie Mosty Technologiczne.
PoradnikNajważniejsze: czy jestem gotowy na eksport?
Jeśli to czytasz, to zapewne jesteś na początku drogi rozwoju eksportu swojej firmy. Poniżej znajdzi…
PoradnikKonkurencyjność oferty – o co należy zadbać?
Podobnie jak każda działalność biznesowa, eksport zaczyna się od postawienia sobie pytania o to, jak…
PoradnikFinansowanie eksportu – o co warto zadbać?
Jednym z głównym wyzwań, przed jakimi stają eksporterzy, jest zdobycie środków na ekspansję zagranic…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.