Chorwacja w strefie euro
W pierwszym dniu 2023 roku Chorwacja przystąpiła do strefy euro i strefy Schengen. Oznacza to, że od niedzieli obowiązuje europejska waluta, a kolejki na granicach ze Słowenią i Węgrami znacząco się zmniejszą.
Czytaj tylko te treści, które Cię interesują - dopasuj Trade do siebie
Czytaj tylko te treści, które Cię interesują - dopasuj Trade do siebie
Zaktualizowano: 08.11.2022
Opublikowano: 08.11.2022
Online
Gdzie
Platforma ZOOM
Kiedy
22.11.2022; godz. 12:00
Rejestracja
Formularz rejestracyjnyPo okresie pandemii branża e-commerce i zakupy online w Chorwacji rozwinęły się do wysoko zaawansowanego poziomu, trend ten utrzymuje się do dnia dzisiejszego.
Jednak aby zrozumieć branżę e-commerce na rynku bałkańskim, należy też poznać potrzeby klientów online, najczęściej kupowane przez nich produkty, a także preferowane metody płatności, decyzje, jakie podejmują przy zakupach, oraz co najbardziej im przeszkadza w trakcie i po zakupie.
Szybka dostawa, dostępność towaru do natychmiastowej wysyłki, niska cena dostawy i możliwość płatności kartą to tylko niektóre z istotnych dla Chorwatów czynników podczas robienia zakupów online.
Aż 87 proc. kupujących w Chorwacji nadal preferuje dostawę do domu, a tylko 6 proc. korzysta z paczkomatów.
Zapraszamy na webinarium, podczas którego:
Szkolenie poprowadzą:
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim oraz angielskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.