Bio Asia Taiwan
04.07.2022
Tajpej, Tajwan

W dniach 27-31 lipca 2022 r. w Tajpej odbędą się targi Bio Asia Taiwan współorganizowane przez Biotechnology Innovation Organization (BIO).
Bio Asia Taiwan to wydarzenie zrzeszające firmy z sektora biotechnologii. W tym roku wydarzenie to będzie się skupiać m.in. na medycynie precyzyjnej, sztucznej inteligencji, łańcuchu dostaw leków oraz szczepionek. Jest to obowiązkowe wydarzenie dla polskich przedsiębiorców planujących ekspansję produktów lub rozwiązań biotechnologicznych na Tajwan.
Podczas pięciodniowego spotkania wystąpią światowej sławy prelegenci, odbędą się internetowe prezentacje firm z Azji i całego świata, spotkania BIO One-on-One Partnering™, seminaria i warsztaty online oraz targi online.
Rejestracja na udział w wydarzeniu odbywa się przez oficjalną stronę targów.
W wydarzeniu weźmie udział Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH na stoisku narodowym.
-
Wydarzenie
Spotkanie biznesowe z PAIH w Piaskach
Podczas spotkania zostaną m.in. przedstawione oferty PAIH i ARP, dla lokalnych przedsiębiorców
WydarzenieDebata o wpływie nowej administracji USA na rynek IT
Jakie szanse i zagrożenia stoją przed polskimi firmami w sektorze IT w obliczu zmian polityki USA
WydarzenieEksport Lublin – Azja Centralna – Kazachstan i Uzbekistan
Seminarium dedykowane jest firmom z branży medycznej z województwa lubelskiego, które planują ekspan…
PodcastCross-border e-commerce: Wyzwania, pułapki i korzyści
W 3. odcinku o tym, jak polskie firmy mogą efektywnie wykorzystać potencjał cross-border e-commerce
WydarzenieHealth Days 2025 – hybrydowe spotkania b2b dla branży medycznej
Health Days 2025 to okazja do współpracy i wymiany wiedzy na temat nowoczesnych systemów opieki zdro…
-
Artykuł
Rozwój gospodarki cyfrowej w Arabii Saudyjskiej
48 proc. saudyjskich przedsiębiorstw zainwestowało w usługi przetwarzania w chmurze
ArtykułWyniki branży AGD w Polsce w 2023 roku (raport)
Pomimo wielu wyzwań w 2023, Polska utrzymała pozycję lidera w branży AGD w Europie
ArtykułEksport produktów rolno-spożywczych w 2023 roku
Wartość eksportu polskich produktów rolno-spożywczych w 2023 roku osiągnęła kwotę 236 mld zł
ArtykułSpedycje cyfrowe to przyszłość branży TSL
Digitalizacja w branży transportowej to nie kwestia wygody, ale przetrwania na wymagającym rynku
ArtykułNiemiecka gospodarka na zakręcie
Prognozy na rok 2024 nie napawają optymizmem – ekonomiści ING przewidują spadek o 0,3 proc.
-
Artykuł
Analiza SWOT – jak przeprowadzić analizę strategiczną?
Poznaj SWOT – analizę mocnych stron, słabych stron, szans oraz zagrożeń. Pomoże Ci ona w uporządkowa…
ArtykułZadowolenie klienta – jak dotrzeć do konsumentów?
Nawiążmy współpracę z osobą, która posiada ekspercką wiedzę o kraju, do którego chcemy eksportować. …
ArtykułSpecyfika rynku – jak ją wykorzystać?
Czy produkty i usługi spotkają się z odpowiednim popytem na wybranym rynku? Aby odpowiedzieć na to …
ArtykułEfektywne zarządzanie logistyką w eksporcie
Eksport oznacza zwiększenie wolumenu naszej produkcji lub świadczonych przez nas usług. Czy na pewno…
ArtykułWybór zespołu – jak znaleźć odpowiednich ludzi?
Wiedza i doświadczenie pracowników i kadry zarządzającej są dla każdej firmy nieocenionym, unikalnym…
-
Wydarzenie
Jak zaistnieć na rynku brazylijskim
Podczas webinarium dowiesz się m.in. jakie są najbardziej perspektywiczne sektory do współpracy pols…
WydarzeniePolskie firmy na rynku francuskim
Sukces po francusku, czyli szanse, wyzwania i perspektywy rozwoju dla polskich firm we Francji
WydarzenieRetailTec Congress 2024
Celem RetailTec Congress jest wspieranie sektora retail w dostosowywaniu się do dynamicznych zmian w…
WydarzenieRozwój biznesu w krajach DACHL, Francji i Beneluksu
Konferencja dla małopolskich przedsiębiorców poświęcona ekspansji na rynki niemieckojęzyczne oraz d…
WydarzenieŚniadanie biznesowe z PAIH w Nowej Soli
Wydarzenie dedykowane jest głównie małym i średnim przedsiębiorcom z Woj. Lubuskiego zainteresowanym…