Polska Agencja Kosmiczna (POLSA)
Kontakt:

Polska Agencja Kosmiczna (POLSA) wspiera przedsiębiorców sektora kosmicznego w zakresie reprezentacji interesów polskich podmiotów na arenie międzynarodowej, identyfikowania nowych szans i negocjowania ich udziału w dużych międzynarodowych projektach naukowo-technologicznych. Pomaga także w poszukiwaniu partnerów biznesowych na rynkach zagranicznych. Organizuje spotkania między polskimi i zagranicznymi podmiotami przemysłowymi w ramach konferencji, warsztatów, targów, misji gospodarczych. POLSA wspiera także polski sektor kosmiczny poprzez jego promocję w mediach społecznościowych, na stronie internetowej oraz w kontaktach z mediami polskimi i zagranicznymi.
Jak wspiera eksporterów?
Polska Agencja Kosmiczna wspiera eksporterów, reprezentując interesy polskich firm na arenie międzynarodowej i ułatwiając im dostęp do globalnych rynków. Oferuje doradztwo w zakresie udziału w programach międzynarodowych, takich jak Horyzont Europa, EUSPA czy Europejska Agencja Kosmiczna, oraz pomaga w identyfikacji szans na zaangażowanie w prestiżowe projekty, m.in. z JPL/NASA.
Działa aktywnie na rzecz zdobywania kontraktów w europejskich łańcuchach dostaw oraz wspiera firmy w nawiązywaniu kontaktów z zagranicznymi partnerami. Organizuje spotkania, misje gospodarcze, targi i warsztaty, a także koordynuje wizyty przedstawicieli ESA w polskich przedsiębiorstwach. Dodatkowo prowadzi działania promocyjne, aktualizując bazy podmiotów, komunikując sukcesy sektora w mediach społecznościowych i budując relacje z międzynarodowymi mediami.
Spis treściTable of contents
- Wszystko
- Aktualności (892)
- Wiedza (457)
- Kalendarz (1701)
-
Artykuł
Kultura biznesu w Wielkiej Brytanii
Brytyjczycy są tradycjonalistami we wszystkich aspektach życia, w tym również w biznesie
WydarzenieSpotkanie „Jak finansować przyszłość Twojej firmy” we Wrocławiu
PAIH wraz z MRiT zapraszają przedsiębiorców z województwa dolnośląskiego na spotkanie pt. „Jak finan…
-
Artykuł
Przegląd gospodarek europejskich – marzec 2024 r.
Zapraszamy do zapoznania się z marcowym raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
ArtykułDopisz się do katalogu promującego polski sektor budowy
Publikacja będzie dostępna bezpłatnie online
-
Artykuł
Stereotypy i mity: opieszałe inwestycje na rynkach Ameryki Łacińskiej
Moje doświadczenie wskazuje, że główną barierą jest bardzo słaba znajomość tamtego regionu i kierowa…
ArtykułWirtualne Targi Wodorowe PAIH – Budujemy Otwartą Gospodarkę Wodorową
Wodór coraz mocniej przenika do świadomości społeczeństw jako nośnik energii w niedalekiej przyszłoś…
-
Wydarzenie
Konkurs CALL 2025
Do wykorzystania w konkursie CALL 2025 jest blisko 14,8 miliona franków szwajcarskich, czyli ponad 6…
WydarzenieTrzeci nabór wniosków w ramach projektu „Ster na eksport"
Indywidualne misje gospodarcze z własnym stoiskiem wystawowym dla zachodniopomorskich MŚP
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.