Polska Agencja Kosmiczna (POLSA)
Kontakt:

Polska Agencja Kosmiczna (POLSA) wspiera przedsiębiorców sektora kosmicznego w zakresie reprezentacji interesów polskich podmiotów na arenie międzynarodowej, identyfikowania nowych szans i negocjowania ich udziału w dużych międzynarodowych projektach naukowo-technologicznych. Pomaga także w poszukiwaniu partnerów biznesowych na rynkach zagranicznych. Organizuje spotkania między polskimi i zagranicznymi podmiotami przemysłowymi w ramach konferencji, warsztatów, targów, misji gospodarczych. POLSA wspiera także polski sektor kosmiczny poprzez jego promocję w mediach społecznościowych, na stronie internetowej oraz w kontaktach z mediami polskimi i zagranicznymi.
Jak wspiera eksporterów?
Polska Agencja Kosmiczna wspiera eksporterów, reprezentując interesy polskich firm na arenie międzynarodowej i ułatwiając im dostęp do globalnych rynków. Oferuje doradztwo w zakresie udziału w programach międzynarodowych, takich jak Horyzont Europa, EUSPA czy Europejska Agencja Kosmiczna, oraz pomaga w identyfikacji szans na zaangażowanie w prestiżowe projekty, m.in. z JPL/NASA.
Działa aktywnie na rzecz zdobywania kontraktów w europejskich łańcuchach dostaw oraz wspiera firmy w nawiązywaniu kontaktów z zagranicznymi partnerami. Organizuje spotkania, misje gospodarcze, targi i warsztaty, a także koordynuje wizyty przedstawicieli ESA w polskich przedsiębiorstwach. Dodatkowo prowadzi działania promocyjne, aktualizując bazy podmiotów, komunikując sukcesy sektora w mediach społecznościowych i budując relacje z międzynarodowymi mediami.
Spis treściTable of contents
- Wszystko
- Aktualności (863)
- Wiedza (434)
- Kalendarz (1647)
-
Wydarzenie
X Kongres Wyzwań Zdrowotnych
Health Challenges Congress jest wiodącym wydarzeniem integrującym środowisko związane z ochroną zdro…
WydarzenieSpotkanie biznesowe w Jaśle
Uczestnicy spotkania zapoznają się z ofertami dedykowanymi dla przedsiębiorców sektora MŚP
-
Artykuł
Kompendium wiedzy o handlu zagranicznym – marzec 2024 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
Artykuł„Kierunki rozwoju ekspansji zagranicznej” – zaczynamy konsultacje publiczne
Rozpoczęły się konsultacje publiczne dokumentu „Kierunki rozwoju ekspansji zagranicznej”
-
Artykuł
14 powodów, żeby inwestować w Meksyku
Poniżej przedstawiamy 14 powodów, które czynią Meksyk ciekawym miejscem do inwestowania. Informacje…
ArtykułCzy Ameryka Łacińska to region skorumpowany?
Czy Ameryka Łacińska to region skorumpowany? Dowiedz się więcej z naszego artykułu!
-
Wydarzenie
Polsko-Wietnamskie Forum Biznesowe
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w Polsko-Wietnamskim Forum Biznesowym
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.