Polska Agencja Kosmiczna (POLSA)
Kontakt:
Polska Agencja Kosmiczna (POLSA) wspiera przedsiębiorców sektora kosmicznego w zakresie reprezentacji interesów polskich podmiotów na arenie międzynarodowej, identyfikowania nowych szans i negocjowania ich udziału w dużych międzynarodowych projektach naukowo-technologicznych. Pomaga także w poszukiwaniu partnerów biznesowych na rynkach zagranicznych. Organizuje spotkania między polskimi i zagranicznymi podmiotami przemysłowymi w ramach konferencji, warsztatów, targów, misji gospodarczych. POLSA wspiera także polski sektor kosmiczny poprzez jego promocję w mediach społecznościowych, na stronie internetowej oraz w kontaktach z mediami polskimi i zagranicznymi.
Jak wspiera eksporterów?
Polska Agencja Kosmiczna wspiera eksporterów, reprezentując interesy polskich firm na arenie międzynarodowej i ułatwiając im dostęp do globalnych rynków. Oferuje doradztwo w zakresie udziału w programach międzynarodowych, takich jak Horyzont Europa, EUSPA czy Europejska Agencja Kosmiczna, oraz pomaga w identyfikacji szans na zaangażowanie w prestiżowe projekty, m.in. z JPL/NASA.
Działa aktywnie na rzecz zdobywania kontraktów w europejskich łańcuchach dostaw oraz wspiera firmy w nawiązywaniu kontaktów z zagranicznymi partnerami. Organizuje spotkania, misje gospodarcze, targi i warsztaty, a także koordynuje wizyty przedstawicieli ESA w polskich przedsiębiorstwach. Dodatkowo prowadzi działania promocyjne, aktualizując bazy podmiotów, komunikując sukcesy sektora w mediach społecznościowych i budując relacje z międzynarodowymi mediami.
Spis treściTable of contents
- Wszystko
- Aktualności (991)
- Wiedza (531)
- Kalendarz (1806)
- Centrum Wsparcia (349)
-
ArtykułPolska wiceliderem eksportu kukurydzy w Unii Europejskiej
Polska ma 26 proc. udziału w unijnym eksporcie tego zboża
ArtykułIndie stają się nową alternatywą dla inwestycji w Azji
Jeden z największych beneficjentów geopolitycznych zmian
-
ArtykułPolska na fali rozwoju morskiej energetyki wiatrowej
Potencjał rozwoju branży energetyki wiatrowej w Polsce zauważyło wielu zagranicznych inwestorów
ArtykułAsia Power Index 2024: Azja Południowo-Wschodnia rośnie w siłę
Publikacja pokazuje, które kraje umacniają swoje pozycje, a które tracą na znaczeniu
-
ArtykułKultura biznesu w Chile
Chilijczycy bardzo cenią organizację pracy w krajach Europy Zachodniej.
ArtykułSektor transportowy w Kazachstanie
W 2022 r. wolumen tranzytu ładunków osiągnął 26,8 mln ton
-
WydarzenieSpotkanie biznesowe w Opolu
PAIH wraz z Opolskim Centrum Rozwoju Gospodarki zapraszają na „Spotkanie biznesowe – wsparcie MŚP w …
WydarzenieStoisko PAIH na Eurobike 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach Eurobike 20025, które odbędą się w dniach 25-27 czerwca br. we Fr…
-
InstytucjaZwiązek Polskie Mięso
Związek Polskie Mięso promuje w Polsce i za granicą polskie przedsiębiorstwa produkujące mięso oraz …
InstytucjaOgólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli (OIGPM)
Zadaniem OIGPM jest pomoc w organizacji środków dla podmiotów stowarzyszonych na ekspansję gospodarc…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.