Polska Agencja Kosmiczna (POLSA)
Kontakt:
Polska Agencja Kosmiczna (POLSA) wspiera przedsiębiorców sektora kosmicznego w zakresie reprezentacji interesów polskich podmiotów na arenie międzynarodowej, identyfikowania nowych szans i negocjowania ich udziału w dużych międzynarodowych projektach naukowo-technologicznych. Pomaga także w poszukiwaniu partnerów biznesowych na rynkach zagranicznych. Organizuje spotkania między polskimi i zagranicznymi podmiotami przemysłowymi w ramach konferencji, warsztatów, targów, misji gospodarczych. POLSA wspiera także polski sektor kosmiczny poprzez jego promocję w mediach społecznościowych, na stronie internetowej oraz w kontaktach z mediami polskimi i zagranicznymi.
Jak wspiera eksporterów?
Polska Agencja Kosmiczna wspiera eksporterów, reprezentując interesy polskich firm na arenie międzynarodowej i ułatwiając im dostęp do globalnych rynków. Oferuje doradztwo w zakresie udziału w programach międzynarodowych, takich jak Horyzont Europa, EUSPA czy Europejska Agencja Kosmiczna, oraz pomaga w identyfikacji szans na zaangażowanie w prestiżowe projekty, m.in. z JPL/NASA.
Działa aktywnie na rzecz zdobywania kontraktów w europejskich łańcuchach dostaw oraz wspiera firmy w nawiązywaniu kontaktów z zagranicznymi partnerami. Organizuje spotkania, misje gospodarcze, targi i warsztaty, a także koordynuje wizyty przedstawicieli ESA w polskich przedsiębiorstwach. Dodatkowo prowadzi działania promocyjne, aktualizując bazy podmiotów, komunikując sukcesy sektora w mediach społecznościowych i budując relacje z międzynarodowymi mediami.
Spis treściTable of contents
- Wszystko
- Aktualności (993)
- Wiedza (531)
- Kalendarz (1809)
- Centrum Wsparcia (349)
-
ArtykułFrancja w polskim handlu – partner strategiczny i inwestor
Francja 3. partnerem Polski w eksporcie towarów
ArtykułGUS: Obroty towarowe handlu zagranicznego w styczniu-lipcu 2025
Ujemne saldo ukształtowało się na poziomie 14,5 mld PLN
-
ArtykułInformacja na temat ograniczeń stosowanych przez Rosję
Polskie firmy informują o utrudnieniach tranzytu towarów importowanych z krajów trzecich
ArtykułPierwsi w Europie, drudzy na świecie – polskie jachty rosną w siłę
Aż 95 proc. polskiej produkcji trafia do zagranicznych odbiorców
-
ArtykułPrzegląd makroekonomiczny 2025
Przegląd Makroekonomiczny jest tworzony, kompilowany i wysyłany przez PAIH w wersji polsko- i angloj…
ArtykułPolskie i europejskie mikrofirmy
Wyzwania, potencjał i kierunki rozwoju krajowych mikroprzedsiębiorstw
-
WydarzenieStoisko PAIH na Autotech 2025
PAIH zaprasza polskie firmy z branży motoryzacyjnej do udziału w targach Autotech w Egipcie.
WydarzenieStoisko PAIH na Jeddah Construct 2025
PAIH zaprasza polskie firmy z branży budowlanej do udziału w targach Jeddah Construct.
-
Oferta wsparcia
Pożyczka Ekspansja – WFR
chcących odnotować wzrost dotychczasowego wolumenu eksportu, wprowadzić nowy lub ulepszony produkt b…
Oferta wsparciaGwarancje kontraktowe
Gwarancje kontraktowe potwierdzają zdolność Twojej firmy do realizacji umowy bez konieczności przedk…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.