Polska Agencja Kosmiczna (POLSA)
Kontakt:

Polska Agencja Kosmiczna (POLSA) wspiera przedsiębiorców sektora kosmicznego w zakresie reprezentacji interesów polskich podmiotów na arenie międzynarodowej, identyfikowania nowych szans i negocjowania ich udziału w dużych międzynarodowych projektach naukowo-technologicznych. Pomaga także w poszukiwaniu partnerów biznesowych na rynkach zagranicznych. Organizuje spotkania między polskimi i zagranicznymi podmiotami przemysłowymi w ramach konferencji, warsztatów, targów, misji gospodarczych. POLSA wspiera także polski sektor kosmiczny poprzez jego promocję w mediach społecznościowych, na stronie internetowej oraz w kontaktach z mediami polskimi i zagranicznymi.
Jak wspiera eksporterów?
Polska Agencja Kosmiczna wspiera eksporterów, reprezentując interesy polskich firm na arenie międzynarodowej i ułatwiając im dostęp do globalnych rynków. Oferuje doradztwo w zakresie udziału w programach międzynarodowych, takich jak Horyzont Europa, EUSPA czy Europejska Agencja Kosmiczna, oraz pomaga w identyfikacji szans na zaangażowanie w prestiżowe projekty, m.in. z JPL/NASA.
Działa aktywnie na rzecz zdobywania kontraktów w europejskich łańcuchach dostaw oraz wspiera firmy w nawiązywaniu kontaktów z zagranicznymi partnerami. Organizuje spotkania, misje gospodarcze, targi i warsztaty, a także koordynuje wizyty przedstawicieli ESA w polskich przedsiębiorstwach. Dodatkowo prowadzi działania promocyjne, aktualizując bazy podmiotów, komunikując sukcesy sektora w mediach społecznościowych i budując relacje z międzynarodowymi mediami.
Spis treściTable of contents
- Wszystko
- Aktualności (830)
- Wiedza (401)
- Kalendarz (1510)
- Centrum Wsparcia (347)
-
Wydarzenie
III Międzynarodowa Konwencja „Budownictwo Polska-Ukraina”
Polska Agencja Inwestycji i Handlu oraz Polski Związek Pracodawców Budownictwa zapraszają do udziału…
WydarzenieSpotkanie biznesowe we Wrocławiu – wsparcie MŚP w ekspansji na rynkach zagr…
Polska Agencja Inwestycji i Handlu wraz z Wrocławskim Parkiem Technologicznym zaprasza przedsiębiorc…
-
Artykuł
Polska potęgą mięsną – eksport drobiu siłą napędową branży
Eksport pozostaje największą szansą dla rozwoju branży mięsnej w Polsce
ArtykułWojna handlowa USA vs. UE – straty i zyski
Wojna handlowa między USA a UE stanowi poważne zagrożenie dla obu gospodarek
-
Artykuł
Psychologia handlu – jak nie uzależniać eksportu od jednego klienta
Koncentracja na jednym kliencie wynika z naturalnej potrzeby bezpieczeństwa i unikania niepewności
ArtykułKultura biznesu w Turcji
Turcja łączy w sobie elementy Wschodu i Zachodu, co znajduje odzwierciedlenie w jej kulturze biznesu
-
Wydarzenie
International Energy Week 2025
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach International Energy Week 2025. Wyd…
WydarzenieINDEX 2025
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskie firmy z sektora meblarskiego i wnętrzarskiego do…
-
Instytucja
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH)
Jest instytucją doradczą wchodzącą w skład Grupy Polskiego Funduszu Rozwoju (PFR). Pierwszym punktem…
InstytucjaPolski Fundusz Rozwoju (PFR)
Jesteśmy instytucją, która koordynuje działania Systemu Instytucji Rozwoju. Priorytetami naszej dzia…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.