Polska Agencja Kosmiczna (POLSA)
Kontakt:

Polska Agencja Kosmiczna (POLSA) wspiera przedsiębiorców sektora kosmicznego w zakresie reprezentacji interesów polskich podmiotów na arenie międzynarodowej, identyfikowania nowych szans i negocjowania ich udziału w dużych międzynarodowych projektach naukowo-technologicznych. Pomaga także w poszukiwaniu partnerów biznesowych na rynkach zagranicznych. Organizuje spotkania między polskimi i zagranicznymi podmiotami przemysłowymi w ramach konferencji, warsztatów, targów, misji gospodarczych. POLSA wspiera także polski sektor kosmiczny poprzez jego promocję w mediach społecznościowych, na stronie internetowej oraz w kontaktach z mediami polskimi i zagranicznymi.
Jak wspiera eksporterów?
Polska Agencja Kosmiczna wspiera eksporterów, reprezentując interesy polskich firm na arenie międzynarodowej i ułatwiając im dostęp do globalnych rynków. Oferuje doradztwo w zakresie udziału w programach międzynarodowych, takich jak Horyzont Europa, EUSPA czy Europejska Agencja Kosmiczna, oraz pomaga w identyfikacji szans na zaangażowanie w prestiżowe projekty, m.in. z JPL/NASA.
Działa aktywnie na rzecz zdobywania kontraktów w europejskich łańcuchach dostaw oraz wspiera firmy w nawiązywaniu kontaktów z zagranicznymi partnerami. Organizuje spotkania, misje gospodarcze, targi i warsztaty, a także koordynuje wizyty przedstawicieli ESA w polskich przedsiębiorstwach. Dodatkowo prowadzi działania promocyjne, aktualizując bazy podmiotów, komunikując sukcesy sektora w mediach społecznościowych i budując relacje z międzynarodowymi mediami.
Spis treściTable of contents
- Wszystko
- Aktualności (858)
- Wiedza (424)
- Kalendarz (1627)
- Centrum Wsparcia (348)
-
Artykuł
Indie luzują import – jak zareagować strategicznie
Polski eksport do Indii rósł w ostatnich trzech latach szybciej niż średnia unijna
WydarzenieStoisko PAIH na DIBEVO TRADE FAIR 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach Dibevo Trade Fair 2025.
-
Artykuł
USA chcą przywrócenia ceł na stal i aluminium – skutki dla Polski i UE
Z polskiego punktu widzenia najważniejsze są europejskie łańcuchy dostaw
ArtykułGUS: Obroty handlu zagranicznego (styczeń-grudzień 2024)
Dodatnie saldo ukształtowało się na poziomie 3,0 mld PLN
-
Artykuł
Kierunki rozwoju e-commerce w Indiach
W 2024 r. wartość rynku e-commerce przekroczyła 123 mld dolarów
PodcastPortugalia jako brama do nowych rynków – jak zaplanować ekspansję
W 11. odcinku o tym, dlaczego Portugalia to więcej niż tylko lokalny rynek
-
Wydarzenie
Międzynarodowe Targi Technologii Miejskich 2025
Międzynarodowe Targi Technologii Miejskich to wydarzenie poświęcone innowacyjnym rozwiązaniom dla in…
WydarzenieTaropak 2025 – Międzynarodowe Targi Techniki Pakowania i Etykietowani…
TAROPAK to największe targi sektora opakowań. Podczas wydarzenia omawiane są wszystkie aspekty branż…
-
Instytucja
Karkonoska Agencja Rozwoju Regionalnego (KARR)
KARR S.A. to miejsce pierwszego kontaktu dla przedsiębiorców zagranicznych zainteresowanych inwestow…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.