Polska Agencja Kosmiczna (POLSA)
Kontakt:

Polska Agencja Kosmiczna (POLSA) wspiera przedsiębiorców sektora kosmicznego w zakresie reprezentacji interesów polskich podmiotów na arenie międzynarodowej, identyfikowania nowych szans i negocjowania ich udziału w dużych międzynarodowych projektach naukowo-technologicznych. Pomaga także w poszukiwaniu partnerów biznesowych na rynkach zagranicznych. Organizuje spotkania między polskimi i zagranicznymi podmiotami przemysłowymi w ramach konferencji, warsztatów, targów, misji gospodarczych. POLSA wspiera także polski sektor kosmiczny poprzez jego promocję w mediach społecznościowych, na stronie internetowej oraz w kontaktach z mediami polskimi i zagranicznymi.
Jak wspiera eksporterów?
Polska Agencja Kosmiczna wspiera eksporterów, reprezentując interesy polskich firm na arenie międzynarodowej i ułatwiając im dostęp do globalnych rynków. Oferuje doradztwo w zakresie udziału w programach międzynarodowych, takich jak Horyzont Europa, EUSPA czy Europejska Agencja Kosmiczna, oraz pomaga w identyfikacji szans na zaangażowanie w prestiżowe projekty, m.in. z JPL/NASA.
Działa aktywnie na rzecz zdobywania kontraktów w europejskich łańcuchach dostaw oraz wspiera firmy w nawiązywaniu kontaktów z zagranicznymi partnerami. Organizuje spotkania, misje gospodarcze, targi i warsztaty, a także koordynuje wizyty przedstawicieli ESA w polskich przedsiębiorstwach. Dodatkowo prowadzi działania promocyjne, aktualizując bazy podmiotów, komunikując sukcesy sektora w mediach społecznościowych i budując relacje z międzynarodowymi mediami.
Spis treściTable of contents
- Wszystko
- Aktualności (858)
- Wiedza (424)
- Kalendarz (1627)
- Centrum Wsparcia (348)
-
Artykuł
Psychologia handlu – kiedy strach przed porażką blokuje ekspansję
49 proc. Polaków obawia się niepowodzenia przy rozpoczynaniu działalności gospodarczej
ArtykułPolska na Japan IT Week 2025 w Tokio – podsumowanie
Tegoroczna edycja przyciągnęła prawie 58 tys. uczestników i ponad 1 tys. wystawców
-
Artykuł
Polski sektor TSL w dobie spowolnienia gospodarki Niemiec
W jaki sposób obecna sytuacja makroekonomiczna Niemiec oddziałuje na branżę transportową w Polsce
ArtykułCo wybierają Chinki? Trendy w produktach zdrowotnych dla ciężarnych
Do 2026 r. wartość chińskiego rynku produktów zdrowotnych dla ciężarnych ma wzrosnąć do 9,5 mld USD
-
Artykuł
Sukcesy polskich firm w Azji
Polscy przedsiębiorcy wskazują zakorzenienie w UE jako jeden z czynników sukcesu w państwach Azji
ArtykułGiełda wierzytelności
Narzędzie, dzięki któremu wierzyciele mogą szybko zamienić zaległe płatności na gotówkę
-
Wydarzenie
TransLogistica Poland 2025 – XII Międzynarodowe Targi Transportu i Logistyk…
Wiodące targi transportu i logistyki w Europie Środkowo-Wschodniej. Wydarzenie dla firm poszukującyc…
WydarzenieMODERNLOG 2025 – Targi Logistyki, Magazynowania i Transportu
Targi Logistyki, Magazynowania i Transportu MODERNLOG to najważniejsze spotkanie sektora logistyczne…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.