Polska Agencja Kosmiczna (POLSA)
Kontakt:

Polska Agencja Kosmiczna (POLSA) wspiera przedsiębiorców sektora kosmicznego w zakresie reprezentacji interesów polskich podmiotów na arenie międzynarodowej, identyfikowania nowych szans i negocjowania ich udziału w dużych międzynarodowych projektach naukowo-technologicznych. Pomaga także w poszukiwaniu partnerów biznesowych na rynkach zagranicznych. Organizuje spotkania między polskimi i zagranicznymi podmiotami przemysłowymi w ramach konferencji, warsztatów, targów, misji gospodarczych. POLSA wspiera także polski sektor kosmiczny poprzez jego promocję w mediach społecznościowych, na stronie internetowej oraz w kontaktach z mediami polskimi i zagranicznymi.
Jak wspiera eksporterów?
Polska Agencja Kosmiczna wspiera eksporterów, reprezentując interesy polskich firm na arenie międzynarodowej i ułatwiając im dostęp do globalnych rynków. Oferuje doradztwo w zakresie udziału w programach międzynarodowych, takich jak Horyzont Europa, EUSPA czy Europejska Agencja Kosmiczna, oraz pomaga w identyfikacji szans na zaangażowanie w prestiżowe projekty, m.in. z JPL/NASA.
Działa aktywnie na rzecz zdobywania kontraktów w europejskich łańcuchach dostaw oraz wspiera firmy w nawiązywaniu kontaktów z zagranicznymi partnerami. Organizuje spotkania, misje gospodarcze, targi i warsztaty, a także koordynuje wizyty przedstawicieli ESA w polskich przedsiębiorstwach. Dodatkowo prowadzi działania promocyjne, aktualizując bazy podmiotów, komunikując sukcesy sektora w mediach społecznościowych i budując relacje z międzynarodowymi mediami.
Spis treściTable of contents
- Wszystko
- Aktualności (863)
- Wiedza (433)
- Kalendarz (1641)
-
Wydarzenie
Jak poprawnie wypełnić i złożyć wniosek o usługę doradczą
Webinarium TARR S.A. dla MŚP z kujawsko-pomorskiego zainteresowanych ekspansją zagraniczną i interna…
PodcastDuński biznes bez krawata – jak odnieść sukces
W 9. odcinku o kulturze biznesowej w Danii, ekologii i strategiach dla polskich firm
-
Artykuł
2024 w prognozach gospodarczych
Czy będzie pierwszym od kilku lat bez negatywnych szoków w światowej ekonomii? Co czeka Polskę?
ArtykułFirmy z kapitałem zagranicznym a polski eksport
W 2022 r. 82,1 proc. firm z kapitałem zagranicznym generowało przychody ze sprzedaży na eksport
-
Wydarzenie
Aspekty prawne i podatkowe prowadzenia biznesu w Brazylii
Najczęstsze formy działalności gospodarczej w Brazylii oraz jak pozyskać wsparcie lokalnego księgowe…
WydarzeniePolska i Indonezja – możliwości współpracy biznesowej
Celem spotkania jest rozszerzenie i zacieśnienie współpracy gospodarczej pomiędzy krajami
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.