Gwarancje kontraktowe
23.10.2023
Potrzeba
Jeśli kontrahent żąda od Ciebie wniesienia określonego zabezpieczenia finansowego jeszcze przed podpisaniem umowy, na wypadek gdyby nie została ona spełniona, nie dochowany został termin jej realizacji czy jakość towaru lub usługi była niezgodna z ustaleniami, możesz przedłożyć gwarancję ubezpieczeniową. Tym samym potwierdzasz swoją wiarygodność, ponieważ KUKE zobowiązuje się do wypłaty Twojemu kontrahentowi żądanej kwoty z tytułu roszczeń objętych gwarancją, maksymalnie do wysokości sumy gwarancyjnej.

Korzyści
- Zyskujesz wolne środki finansowe na rozwój, dzięki którym możesz konkurować w wielu przetargach jednocześnie.
- Potwierdzasz wiarygodność swojej firmy w oczach kontrahenta.
- W odróżnieniu od gwarancji bankowych nie obciążasz swojej linii kredytowej w banku.
- Łatwiej pozyskujesz kontrakty eksportowe – gwarancje ubezpieczeniowe KUKE to powszechnie honorowana forma zabezpieczenia przez zagranicznych odbiorców.
- Szybko uruchamiasz kolejne gwarancje dzięki podpisanej umowie generalnej.
Dodatkowe informacje
Więcej o naszych produktach oraz inne przydatne informacje znajdziesz na naszej stronie internetowej: KUKE | Ubezpieczenia należności, gwarancje i finansowanie

Korporacja Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych (KUKE)
- Tel.: +48 22 108 99 70
- E-mail: kontakt@kuke.com.pl
- Wszystko
- Aktualności (830)
- Wiedza (401)
- Kalendarz (1510)
- Centrum Wsparcia (347)
-
Wydarzenie
III Międzynarodowa Konwencja „Budownictwo Polska-Ukraina”
Polska Agencja Inwestycji i Handlu oraz Polski Związek Pracodawców Budownictwa zapraszają do udziału…
WydarzenieSpotkanie biznesowe we Wrocławiu – wsparcie MŚP w ekspansji na rynkach zagr…
Polska Agencja Inwestycji i Handlu wraz z Wrocławskim Parkiem Technologicznym zaprasza przedsiębiorc…
-
Artykuł
Polska potęgą mięsną – eksport drobiu siłą napędową branży
Eksport pozostaje największą szansą dla rozwoju branży mięsnej w Polsce
ArtykułWojna handlowa USA vs. UE – straty i zyski
Wojna handlowa między USA a UE stanowi poważne zagrożenie dla obu gospodarek
-
Artykuł
Psychologia handlu – jak nie uzależniać eksportu od jednego klienta
Koncentracja na jednym kliencie wynika z naturalnej potrzeby bezpieczeństwa i unikania niepewności
ArtykułKultura biznesu w Turcji
Turcja łączy w sobie elementy Wschodu i Zachodu, co znajduje odzwierciedlenie w jej kulturze biznesu
-
Wydarzenie
International Energy Week 2025
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach International Energy Week 2025. Wyd…
WydarzenieINDEX 2025
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskie firmy z sektora meblarskiego i wnętrzarskiego do…
-
Instytucja
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH)
Jest instytucją doradczą wchodzącą w skład Grupy Polskiego Funduszu Rozwoju (PFR). Pierwszym punktem…
InstytucjaPolski Fundusz Rozwoju (PFR)
Jesteśmy instytucją, która koordynuje działania Systemu Instytucji Rozwoju. Priorytetami naszej dzia…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.