Gwarancje kontraktowe
23.10.2023
Potrzeba
Jeśli kontrahent żąda od Ciebie wniesienia określonego zabezpieczenia finansowego jeszcze przed podpisaniem umowy, na wypadek gdyby nie została ona spełniona, nie dochowany został termin jej realizacji czy jakość towaru lub usługi była niezgodna z ustaleniami, możesz przedłożyć gwarancję ubezpieczeniową. Tym samym potwierdzasz swoją wiarygodność, ponieważ KUKE zobowiązuje się do wypłaty Twojemu kontrahentowi żądanej kwoty z tytułu roszczeń objętych gwarancją, maksymalnie do wysokości sumy gwarancyjnej.

Korzyści
- Zyskujesz wolne środki finansowe na rozwój, dzięki którym możesz konkurować w wielu przetargach jednocześnie.
- Potwierdzasz wiarygodność swojej firmy w oczach kontrahenta.
- W odróżnieniu od gwarancji bankowych nie obciążasz swojej linii kredytowej w banku.
- Łatwiej pozyskujesz kontrakty eksportowe – gwarancje ubezpieczeniowe KUKE to powszechnie honorowana forma zabezpieczenia przez zagranicznych odbiorców.
- Szybko uruchamiasz kolejne gwarancje dzięki podpisanej umowie generalnej.
Dodatkowe informacje
Więcej o naszych produktach oraz inne przydatne informacje znajdziesz na naszej stronie internetowej: KUKE | Ubezpieczenia należności, gwarancje i finansowanie

Korporacja Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych (KUKE)
- Tel.: +48 22 108 99 70
- E-mail: kontakt@kuke.com.pl
- Wszystko
- Aktualności (871)
- Wiedza (441)
- Kalendarz (1658)
- Centrum Wsparcia (349)
-
Wydarzenie
Spotkanie biznesowe w Bydgoszczy – wsparcie MŚP w ekspansji na rynkach zagr…
PAIH zaprasza na „Spotkanie biznesowe – wsparcie MŚP w ekspansji na rynkach zagranicznych”.
WydarzenieStoisko PAIH na targach Smart Energy Week 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach Smart Energy Week 2025, w Tokio, w Japonii.
-
Artykuł
Kompendium Handlu Zagranicznego Polski – luty 2025 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
ArtykułUSA chcą przywrócenia ceł na stal i aluminium – skutki dla Polski i UE
Z polskiego punktu widzenia najważniejsze są europejskie łańcuchy dostaw
-
Podcast
Kanada – jak dostosować strategię do regionalnych różnic
W 14. odcinku o tym, dlaczego polskie produkty zyskują w Kanadzie i jak CETA wpływa na eksport
ArtykułSkuteczne strategie marketingowe na rynku chińskim
Strategie marketingowe w Chinach podążają za rosnącą cyfryzacją i preferencjami konsumentów
-
Wydarzenie
Forum Biznesu Polska-Nowa Zelandia 2025
PAIH wraz z MRiT RP oraz Ambasadą Nowej Zelandii w Warszawie zapraszają do udziału w Forum Biznesu P…
WydarzenieAkademia Biznesu w Katowicach
PAIH zaprasza do udziału w Akademii Biznesu. Szkolenie odbędzie się w dniach 16-17 czerwca 2025 r. w…
-
Instytucja
Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji (PIIT)
Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji jest jedną z najstarszych i największych izb gospodarczych…
InstytucjaPolskie Stowarzyszenie Rowerowe
Polskie Stowarzyszenie Rowerowe jest organizacją polskiej branży i przemysłu rowerowego.
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.