Stoisko PAIH na targach Expo Manufactura
25.10.2023

Polska Agencja Inwestycji i Handlu organizuje Polskie Stoisko Narodowe w Meksyku. Zachęcamy polskie firmy eksportowe do wzięcia udziału w Expo Manufactura 30.01 – 1.02. 2024 roku.
Dlaczego warto?
Meksyk jest największym odbiorcą polskiego eksportu w regionie Ameryki Łacińskiej, który w 2022 r. wyniósł ok. 3 mld USD. Jest to ogromny rynek liczący ca 130 mln mieszkańców, z rozwiniętą gospodarką i zainteresowaną współpracą ekonomiczną także w zakresie wysokich technologii. Udział w tej imprezie wystawienniczej jest wyjątkową szansą dla polskich firm na rozwój ekspansji także na inne rynki półkuli zachodniej.
Wydarzenie odbędzie się w Monterrey (stan Nuevo León). Organizatorem targów jest północnoamerykański oddział renomowanej firmy niemieckiej Düsseldorf Messe.
Są to największe targi branży produkcyjnej w Meksyku. Targi gromadzą ponad 7000 dostawców technologicznych, produktów i usług, których obecnie potrzebują duże przedsiębiorstwa przemysłowe. Podczas przyszłorocznej edycji obecni będą producenci reprezentujący branże: motoryzacyjną, aeronautyczną, urządzeń medycznych, części samochodowych, maszyn produkcyjnych.
Polscy eksporterzy będą mogli bezpłatnie, na stoisku PAIH, zaprezentować swoje produkty i autorskie rozwiązania, wykorzystać wspólną przestrzeń do spotkań z kontrahentami przy wsparciu merytorycznym i językowym ekspertów z Zagranicznego Biura Handlowego.
Przedsiębiorca pokrywa jedynie koszty logistyczne (tj. spedycji towarów i materiałów reklamowych, transportu, ubezpieczenia osób i produktów itp.), przylotu oraz pobytu.
Firmy zainteresowane mogą się rejestrować do 22 grudnia 2023 roku, na stronie PAIH
- Wszystko
- Aktualności (2)
- Wiedza (16)
- Kalendarz (15)
-
Wydarzenie
Ameryka Łacińska i Karaiby – region otwierający się na polski biznes
Seminarium dla eksporterów pt. „Ameryka Łacińska i Karaiby – region otwierający się na polski biznes…
PodcastEksportowe Ścieżki: Twoja Firma w Sercu Ameryki Łacińskiej
W dziesiątym odcinku Trade ON AIR o tym, jak z powodzeniem wprowadzić markę na rynki meksykański i b…
-
Podcast
Eksportowe Ścieżki: Twoja Firma w Sercu Ameryki Łacińskiej
W dziesiątym odcinku Trade ON AIR o tym, jak z powodzeniem wprowadzić markę na rynki meksykański i b…
Artykuł„Made in Uruguay ” – gospodarka
Nazywany „latynoską Szwajcarią” lub „Doliną Krzemową” Ameryki Południowej.
-
Wydarzenie
Ameryka Łacińska i Karaiby – region otwierający się na polski biznes
Seminarium dla eksporterów pt. „Ameryka Łacińska i Karaiby – region otwierający się na polski biznes…
WydarzenieChile, Kolumbia, Meksyk, Peru – seminarium w Gdańsku
Regionalna Izba Gospodarcza Pomorza, Polsko – Latynoamerykańska Rada Biznesu, oraz Ambasady Chile, K…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.